Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On naisen oma vika jos hänet raiskataan hänen sammuessa miehen viereen?? Ainakin Santavuoren mukaan

Vierailija
23.10.2007 |

Ritva Santavuori inhoaa BB-Kadia!

23.10.2007 15:26

Syyttäjä Ritva Santavuori paljastaa MTV3:n Viihdeuutisissa inhoavansa Big Brotherin Kadia.

- Inhokkini on ehdottomasti Kadi. En usko, että hän on oikea ihminen. Epäilen, että hän on roolihahmo. Kukaan ei toisaalta voi olla niin äärimmäisen tyhmä kuin Kadi esittää. Toisaalta häneltä putkahtaa ihan järkeviä repliikkejä, hänessä on jotain petollista, Santavuori paukutti.

Santavuori kertoo Viihdeuutisissa, ettei hänellä ole Big Brotherissa ketään suosikkia, mutta harmittelee, että Timo joutui lähtemään viime sunnuntaina.

Syyttäjä myös uskoo, että olisi inhonnut Martina Aitolehteä, jos tämä ei olisi poistunut Big Brotherista niin aikaisin.

Viime kaudella tapahtuneesta, oikeuteen asti edenneestä kähminnästäkin Santavuorella on mielipiteensä.

- Tapauksesta ei välttämättä olisi tarvinnut nostaa oikeusjuttua. Espoon käräjäoikeushan tuomitsi Mikan liki 700 euron sakkoihin seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

- Sitä paitsi vastuuta olisi pitänyt jakaa myös naiselle, joka meni sammumaan miehen viereen. Myös tuotantoyhtiöllä on pieni vastuu, kun se ei keskeyttänyt tapahtumien kulkua myöhemmin, Santavuori sanoi tarkoittaen Mikan kähmimää Sorellaa.

IS

Postita Tulosta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten entinen syyttäjä voi olla sitä mieltä, että tekijä ei ole syyllinen. Kaikki tekemiset elämässä ei ole fiksua, mutta syyllisyyttä se ei siirrä yhtään mihinkään. Ei siis tippaakaan. Vaikka pitää rahapussia takataskussa, on häneltä sen vieminen ihan yhtä varastamista kuin povitaskustakin. Tyhmyys tai ajattelemattomuus EIVÄT ole rikoksia eivätkä varsinkaan lieventäviä asianhaaroja tilanteen hyväksi käyttäjälle.

Olen itsekin opiskeluaikana nukkunut (en siis sammunut vaikka humalassa olen ollutkin) miespuoleisten tuttujen vieressä. Onneksi miehet eivät näytä olevan yhtä ääliöitä kuin Santavuori, sillä kenellekään ei ole tullut mieleen käpälöidä saati mitään enempää. (Enkä ole kuullut muistakaan tapauksista samassa kaveripiirissä, joten ei voi johtua vain siitä, että minä olisin ruma ja vastenmielinen. Sitä paitsi muutama samoista miehistä kyllä ihan valveilla yritti iskeä.)

Vierailija
2/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy itsestään pitää huolta eli ei altistaa mahdolliselle rikokselle. Ei kannata sammua mihin sattuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa pahoinpitelyistä, henkirikoksista ja raiskauksista on tuttujen tai puolison tekemiä

- Eroan puolisostani

- Minimoin yhteyden pidon tuttaviini

Koska alkoholinkäyttö altistaa rikoksen uhriksi joutumisen

- En käytä enää ikinä alkoholia

- Vältän paikkoja joissa joku on humalassa, eli en käy enää missään firman juhlissa

- En käy kävellen kaupassa, koska ostarilla notkuu joskus pultsareita

Lisäksi:

- En käy enää illalla lenkillä, koska puistossa saattaa joku raiskata

- Myyn autoni, koska joku saattaa varastaa sen

- En käytä hametta, korkokenkiä, kireitä vaatteita, meikkiä, laita hiuksiani, koska se saattaa provosoida raiskaamaan

- Tai ehkäpä vaihdan sukupuoleni, koska naisena oleminen altistaa raiskauksen kohteeksi joutumisen.

Vierailija
4/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajusin juuri, kuinka onnellinen olen, ettei Santavuori ole äitini tai anoppini. On siitä Santavuoresta sentään johonkin, saa mut onnelliseksi ihmisistä joita mulla on:D

t. 4

Vierailija
5/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni on samaa mieltä, että on TYHMÄÄ sammua miehen viereen, jopa kameroin 24h valvotussa BB-talossa. Mutta eihän se tietenkään oikeuta ketään yrittämään raiskausta! Tai jos joku nyt haluaa syyllistä miestä puolustella (kun hänkin ilmeisesti oli silloin kännissä?), niin puhutaan sitten SEKSUAALISEN HYVÄKSIKÄYTÖN yrityksestä. Tilaisuus tekee ehkä joskus varkaan, mutta se ei tee varkaasta yhtään vähempää varasta.

Tämä ei btw ole ensimmäinen kerta, kun kyseinen eläkeläisrouva laukoo todella epäammattimaisia kommentteja asioista :-/

Vierailija
6/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Varmasti moni on samaa mieltä, että on TYHMÄÄ sammua miehen viereen, jopa kameroin 24h valvotussa BB-talossa."

Vierailija
7/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin silti, että oma vika. En olisi ikinä kehdannut nostella mitään syytteitä yms. Miten olisin edes todistanut tapahtuneen, mies olisi väittänyt että halusin sitä itsekin. Monta kertaa olen kyllä miettinyt, että olikohan tämä mun tapaukseni paljon puhuttu " seksuaalinen hyväksikäyttö" , raiskaushan se ei ollut.

Vierailija
8/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele jos ihminen on tiedottomassa tilassa, ei se sitä tarkoita että toinen voi käyttää hyväksi siis raiskata. Se on tosi noloakin esim. jos on kuukautiset..iik voi ei!

Vierailija
9/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri Santavuoren kaltaiset luo sitä ilmapiiriä, että rikoksen uhrit kokevat syyllisyyttä eivätkä ilmoita ja siten itse syylliset pääsevät kuin koira veräjästä ja voivat tehdä saman uudestaan ja uudestaan.

Mä kyllä voisin sanoa, että pitäisi määritellä rikolliseksi olla niin ärsyttävä kuin Santavuori.

Vierailija
10/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puhunut mistään oikeasta tai väärästä tai mistään muustakaan hömppäjutusta. Ihan vaan Suomen lain mukaan toi miehen viereen sammuminen on lieventävä juttu rikoksen/syyllisyyden/rangaistuksen määritttelyssä.

Vierailija
11/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että nainen sammuu puolituntemattoman miehen viereen ON naisen vika (ellei häntä ole huumattu).

Vierailija
12/12 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan nyt kaikki seikat ovat lieventäviä asianhaaroja muunmuassa raiskausten suhteen.

Ajatelkaa nyt vähän sitäkin tuomiota, jossa syyllinen raiskaaja sai pienemmän tuomion, koska oli töissä.

Siis mitä tekemistä sillä, että onko työssö vai työtön on sen suhteen että raiskasi?

Mutta naiset: farkkujakaan ei kannata käyttää ainakaan Italiassa. Siellä raiskauksesta syytetty on vapautettu koska tuomarien mielestä naista ei voi raiskata, jos tällä on ollut farkut jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi