Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesuohjeet hakusessa: Bowron babycare lampaantalja

30.10.2008 |

Onko kellään muulla tätä samaa lampaantaljaa? Haluaisin pestä taljan ja luin paketista seuraavaa: "Pese koneessa ja kuivaa. Täydelliset hoito-ohjeet mukana pakkauksessa." Mutta ei meillä vaan ole mitään pesuohjeita, ei ainakaan ole enää tallella. Onko siis jollain muulla sama talja ja voisitko ystävällisesti vinkata, mitä pesuohjeissa sanotaan???

-Q-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä itse asiassa ole edes ko. merkkistä taljaa ;) Että jaarittelen siis vain aikani kuluksi =D

Meillä on ruskovillan talja, ja viime kevättalvella se piti kerran pakottavasta syystä pestä koneessa. Ja pakottavasta syystä se piti myös tehdä heti, niin eipä siinä ehditty hirveesti käyttö-/ pesuohjeita lueskella. En nyt enää muista millä lailla pesin taljan "väärin", mutta jälkikäteen luin sitten ohjeesta, että jotain ois pitänyt tehdä toisin. Oisko ollut ettei saisi lingota tms... Ja mulla on villapesuohjelmassa mukana kevyt "linkous", joka kyllä ei oikeesti mitään linkoa. Mutta pointti tässä on se, että "väärästä" käsittelystä huolimatta talja ei mennyt miksikään. Eli varmaan jos et muita tarkempia ohjeita saa, voit joko jostain surffata ruskovillan pesuohjeet tai sitten vaan peset villaohjelmalla ja villapesuaineella ehkäpä vielä ilman linkousta ja sitten tasokuivatukseen. Ei ehkä aitoa lampaantaljaa kannata sulloa kuivausrumpuun tms =)

Voisin mä tietty vielä jossain vaiheessa vilkaista myös ruskovillan pesuohjeita, jos et muuten saa tarkempaa ohjeistusta.

t. Ope

Vierailija
2/2 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tosta rohkaistuneena taidan kokeilla myös sitä villanpesuohjelmaa, ellen saa joltain muulta tietoon tarkkoja pesuohjeita. Ihmeellisiä noi lampaantaljat, kun ne on sekä lämmittäviä että viilentäviä/ei hiostavia ja niitä voi käyttää vaikka missä ja pestäkin miten sattuu!

Kiitti ope!

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla