Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kestaa kun saa lahetteen sterilointiin, etta toimenpide tehdaan, kauanko joutuu olemaan sairaalassa, saako sairaslomaa, kerro kaikki mita tiedat

Vierailija
23.10.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomaa sai 2 päivää. Hartiat olivat tosi kipeät tuon pari päivää. Se varjoaine tai joku jota sinne ruiskuttivat vaikuttaa siihen, että hartiat kipeytyvät. Aika tarkkaan " kuulusteluihin" jouduin kun ilmaisin haluni sterilisaatioon. Yrittivät viimeiseen asti hormonikierukkaa joka on ehkäisyvarmempi kuin sterilisaatio. Varmaan nukutuksen riskin takia suosittelevat muuta ehkäisyä.

Vierailija
2/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole katunut päätöstä. Olen 40 ja minulla on lapsiluku täynnä (3). Tein sterilisaation iltatähden jälkeen 38 vuotiaana. En halua enää tämän vanhempana lapsia. Seksihaluihin ei ole sterilisaatio vaikuttanut. Menkat on ennallaan. Ainoa ns kosmeettinen haitta on sentin viilto navassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamisen jälkeen n. kolme viikkoa kun toimenpide tehtiin. ( Keski-Suomi)

Päiväkirurginen toimenpide, kolme päivää olin kipeä leikkauksen jälkeen. Katunut en ole, sillä neljä ihanaa tervettä lasta riittää minulle.

Vierailija
4/4 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritetty käännyttää ollenkaan. Ilmeisesti se, että minulla on jo neljä lasta vaikutti asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi