Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaisia päiviä perheissä joissa EI eletä kellon mukaan
23.10.2007 |
Eli antakaapa pari esimerkkipäivää. Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja montako? Kuka päättää mitä tehdään missäkin välissä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lapset 5v ja 2,5v nukkuvat yössä 10-13h, nuorempi vielä tunnin verran päiväunia päälle. Syödään, ulkoillaan, leikitään ja käydään pari kertaa viikossa kerhossa.
Ei mitään stressiä, kun ei ole pakko mistään aikatauluista sellaista ottaa. Ensi vuonna tilanne toki muuttuu jonkin verran, kun esikoinen menee eskariin.