Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille joka keksii mieheni liikkeelle nimen!
Liike myy kylpyhuonekalusteita, laadukkaita tuotteita kohtuuhintaan. Nimi on kuitenkin vielä hakusessa.
Kommentit (47)
Bada Bing ja sähän voisit sitten tanssia siellä liikkeessä niitä putkia vasten...
(jos u:n ja o:n päälle laitetaan oikeat merkit, tarkoittaa sana kylpyä unkariksi ja Unkarihan on tunnettu kylpylöistään jo ammoisista ajoista saakka)
hauska ja leikkisä, jää hyvin mieleen ja sopivalla fontilla näyttää tyylikkäältä
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ei paljon houkuta...väännän noita työkseni, asiakkaalle se maksaa reilun satasen per tunti.
t. copy
Sitä paitsi "kansanmiehiltä" voi tulla hyviä ehdotuksia, kuten tästäkin ketjusta näemme. Näytän tän illalla miehelleni, laitan palautetta jos joku osuu nappiin..
Voisit edes luvata jonkinlaisen maksun voittajalle, tuo on tosi alhaista kinuta täällä valmista nimeä verbaalisesti heikolle miehellesi...
Sitä paitsi "kansanmiehiltä" voi tulla hyviä ehdotuksia, kuten tästäkin ketjusta näemme. Näytän tän illalla miehelleni, laitan palautetta jos joku osuu nappiin..
Hitsi, ettei kylppärikalusteita pysty pyytämään netissä ilmaiseksi... Harmittaa, kun mun työt tehdään ilmaiseksi täällä netissä. Hyvän nimenhän voitte toki täältä saada ja tällaiseen ideointiin on kieltämättä hyväkin käyttää useampia kuin yksiä aivoja.
Silti reilu satanen tunnissa siitä, että joku miettii tosissaan yritykselle hyvän nimen ja vaikkapa myös toimivan tarinan sen taakse ei välttämättä ole loppujen lopuksi kallista. Yksi kph-kalustekin maksaa monta sataa, ja menee vaihtoon paljon ennemmin kuin se firman nimi.
Kivempäähän tämä on kuin lasten nimien miettiminen. Ja lasten nimiä täällä kysellään jatkuvasti.
Itse asiassa rupesin miettimään, että voisin palkata copyn keksimään nimeä (ja hyvää tarinaa sen taakse) tulevalla lapselleni. Se luultavammin menee vaihtoon vielä epätodennäköisemmin kuin joku liikkeen nimi.
t: se Furdoa ehdottanut
Voisit edes luvata jonkinlaisen maksun voittajalle, tuo on tosi alhaista kinuta täällä valmista nimeä verbaalisesti heikolle miehellesi...
Miten rahallinen palkkio pitäisi antaa? Postittaa ip-osoitteen perusteella?
Kivempäähän tämä on kuin lasten nimien miettiminen. Ja lasten nimiä täällä kysellään jatkuvasti.
Itse asiassa rupesin miettimään, että voisin palkata copyn keksimään nimeä (ja hyvää tarinaa sen taakse) tulevalla lapselleni. Se luultavammin menee vaihtoon vielä epätodennäköisemmin kuin joku liikkeen nimi.
t: se Furdoa ehdottanut
Minustakin nimien keksiminen firmoille on hauskaa, kuten copyn hommat muutenkin. Mut mieluummin palkan kanssa. Ehdotuksesi oli lisäksi hyvä (mielestäni paras täällä olleista), sulla vois olla lahjoja alalle.
t. se copy
Muutama sata euroa on MELKO PIENI satsaus siihen nähden, että yrityksen nimi on yksi oleellisimmista asioista, joita voi kuvitella, kun perustaa uutta yritystä.
Samat tyypit varmaan tekee kirjanpidonkin itse, vaikkei ole mitään taustaa, jotta tulisi halvemmaksi. No, kaikki varmaan lopputuloksen.
Ja myös mun mielstä tämä on hauskaa. Vastaan aina nimikyselyihin, on ne sitten vauvoille tai kissoille tai firmoille.
Ja saan hyvän mielen palkaksi, kun esim. vauvan nimeä etsivä tykkää mun ehdotuksesta.
Mutta ap:lle ehdotuksia:
Spa-kaluste
"Pekan" kylpykaluste
Kylpynurkka
Laatta ja kaluste
Bathdream
Kylpyunelma
mutta kuten arvon copykin huomaa niin täällä on innokasta ja vireää porukkaa ja kiitos niille siitä.....copy vopi mennä vinkumaan omaan keskusteluun
Ja anteeksi jos copy pahastuit, en mitenkään sorsi ammattikuntaanne, mutta tässä vaiheessa jokainen satanen on menoerä.. Ja kun liikkeen perustaminen joskus keväällä on totta eikä vaan suunnitelmissa, ehkä palkkaammekin copyn. Toistaiseksi vasta mietitään ehdotuksia.
Star's Bathroom
Pisuaari&lavuaari
Ja anteeksi jos copy pahastuit, en mitenkään sorsi ammattikuntaanne, mutta tässä vaiheessa jokainen satanen on menoerä.. Ja kun liikkeen perustaminen joskus keväällä on totta eikä vaan suunnitelmissa, ehkä palkkaammekin copyn. Toistaiseksi vasta mietitään ehdotuksia.
Tosin ei kai se sinustakaan mukavaa olisi, jos naapurissa jaettais niitä kylppärikalusteita ilmaiseksi ;-) Mutta ymmärrän yskän, ja onhan sitä aluksi monenlaisia kuluja. Onnea yrityselämän alkuun!
Suomalainen nimi saattas erottua nyt kun paikat on täynnä enkunkielisiä kylttejä...
hotelli helpotus :) juu ei...
home spa (vaikka vesivahinkojen jälkeen vois olla hieman negatiivinen)
Hemmon Halpisnurkka