Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut mieheen, jonka ulkonäkö tökkii, mitä tehdä?

Vierailija
22.10.2007 |

Kyseinen mies on aivan ihana keskustelija, tutustuimme netissä ja kirjoittelimme pitkät tovit. Soittelimmekin sitten ja äänikin on sellainen että aah...

Hän saa minut nauramaan, on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. kaikki synkkaa paitsi että kun näen hänet/hänen kuvansa niin tulee reaktio että ei kiitos. Eikä kyseessä ole mikään ruma mies suinkaan, ihan tavallisen hyvännäköinen mies. Mutta jos olisi tullut baarissa iskemään niin olisin ollut hyvin torjuva.

Pääseekö tästä yli mitenkään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoin kuvailen nyt omaa miestäni kuin sinä tuttavuuttasi: ihana huumori, älykäs keskustelija, viihdyn loistavasti hänen seurassaan ja mikä ihana ääni. Ihan tavallisen näköinen. Ylipainoa silloin paljon, aika saman verran edelleen kuuden vuoden jälkeen. Lasit vaihtoi jossain vaiheessa kivoiksi. Yhtä rennon resuisesti pukeutuu edelleen, sillä ei piittaa hienostelusta, kunhan on puhdasta ja mukavaa päällä. Iso nenä ynä muuta pientä erikoisuutta. Rakastan hänen silmiään ja niiden tuikkeenhan voi nähdä vain livenä :) Ja hän on erittäin hyvä aviomies ja lasten isä. Ensin hänen piti vain oppia elämään parisuhteessa ja perheenä monien sinkkuvuosien jälkeen. Hvyin oppi! Ja sokerina pohjalla: sänkykamarin puolella odotti sellainen yllätys, että en ikikunamaailmassa voinut kuvitellakaan päästäväni häntä karkuun :)Joten sinuna tutkisin asiaa kyllä kovasti, jos tuolta tuntuu. Onnea matkaan!

Vierailija
2/23 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki menee tavatessa hyvin, ollaan nyt sovittu tapaaminen. Haluisin niin kovasti tykätä tästä miehestä ihan livenäkin. Ollaan jo pitkään keskusteltu netissä+puhelimessa että olisi todella iso pettymys jos homma ei toimikaan

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kertomuksesta, jospa meillekin kävisi näin

Vierailija:

Aika samoin kuvailen nyt omaa miestäni kuin sinä tuttavuuttasi: ihana huumori, älykäs keskustelija, viihdyn loistavasti hänen seurassaan ja mikä ihana ääni. Ihan tavallisen näköinen. Ylipainoa silloin paljon, aika saman verran edelleen kuuden vuoden jälkeen. Lasit vaihtoi jossain vaiheessa kivoiksi. Yhtä rennon resuisesti pukeutuu edelleen, sillä ei piittaa hienostelusta, kunhan on puhdasta ja mukavaa päällä. Iso nenä ynä muuta pientä erikoisuutta. Rakastan hänen silmiään ja niiden tuikkeenhan voi nähdä vain livenä :) Ja hän on erittäin hyvä aviomies ja lasten isä. Ensin hänen piti vain oppia elämään parisuhteessa ja perheenä monien sinkkuvuosien jälkeen. Hvyin oppi! Ja sokerina pohjalla: sänkykamarin puolella odotti sellainen yllätys, että en ikikunamaailmassa voinut kuvitellakaan päästäväni häntä karkuun :)Joten sinuna tutkisin asiaa kyllä kovasti, jos tuolta tuntuu. Onnea matkaan!

Vierailija
4/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti ja rauhallisesti, äläkä tee mitään pikaisia johtopäätöksiä sitten :) Hienosti uskallettu, kun sovitte tapaamisen - ei jää ainakaan mietityttämään, mitä hänellä olisi voinut sinulle olla, tai sinulla hänelle. Ja eihän sitä yhdessä tapaamisessa ehkä voi heti mitään tietää?

Minulla oli onni tutustua pikkuhiljaa harrastuskuvioissa, joten tapaamisia ei tarvinnut sopia, koska niitä tuli aina automaattisesti :))) Siinä oli rauhallista tutustua, kunnes rakastuimme niin, että elämä meni ihan villiksi. Vieläkin ihanaa ajatella sitä ja kirjoittaa siitä :) Tuo ääni on muuten ihana asia: aina puhelimessa tulee hyvä olo ja illalla pimeässä nukkumaan mennessä saa sitä kuunnella. Ja ladonoviolemus ja isot kädet :D

t. nro 8:n kirjoittaja

Vierailija
5/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mikään komistus ja kun tapasimme, hänen pukeutumistyylinsäkin oli aika kauhea. Lisäksi tajusin ihastuneeni vaaleaan mieheen, vaikka olin AINA jostain ihme syystä pitänyt vain tummista miehistä. Kaverinikin vielä katsoivat asiakseen huomautella, että olemme jotenkin eri paria, kun itse olen aina ollut tyylikkäästi pukeutuva ja kivan näköinen.

En kuitenkaan antanut ulkonäön haitata tutustumista, koska meillä synkkasi hyvin, oli samantyyppisiä tulevaisuudenunelmia jne. Sainkin huomata ajan mittaan, että miehen sydän on puhdasta kultaa. Hän on todella hellä, viisas, huumorintajuinen, huomaavainen sekä hyvä isä. Ulkonäkökin on vuosien mittaan kohentunut huomattavasti tuunaukseni ansiosta. ;)

Vierailija
6/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt herranen aika naaman tai ulkomuodon perusteella laita jarrua päälle. Taatusti totut naamavärkkiin ja tiedä miten sopiva mies on sinulle!

Vierailija
7/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteisiin miehen kanssa, jos hän ei yrityksestä huolimatta sytytä sinua mitenkään fyysisesti. Kaikilla ei vaan synkkaa livenä. Sitä joko on tai, kipinää siis;)

Vierailija
8/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odottelen tapaamista, kiitos teidän kommenttien. Yritän ajatella positiivisesti, kun eihän sitä pelkistä valokuvista kunnon käsitystä toisesta saa. Perjantaiksi sovittiin treffit, ja nyt on perhosia vatsassa

Vierailija
9/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelin pitkään tosi tosi mukavan miehen kanssa, jonka kuva ei kyllä sytyttänyt. Mutta kun sen näki sitten livenä, niin johan alkoi luistaa. Kirjeistä tuli se oikea olemus ja luonne ja yliveto huumorintaju esiin, joka siellä baaritiskillä olisi jäänyt ikuisesti löytymättä ujon olemuksen ja harottavien etuhampaiden takia. Onneksi ei jäänyt! Ja sanonpa minäkin että joskus paketissa voi olla varsin herkullinen yllätys...

Vierailija
10/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mullakin kävi vähän samalla tavalla ja nyt en päästäisi ikinä miestä pois luotani. Tsemppiä.

Vierailija
11/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut mieheni vuosia, aina kapakassa hän hakeutui seuraani ja mua ei kyllä sytyttänyt yhtään. Pidin miestä huumorintajuttomana, tylsänä, liian laihana ja sillä on vielä R-vikakin. Mutta niin vaan kävi, rakastuin. Tajusin, että se mies on luonteeltaan juuri sitä, mitä haluan: luotettava, uskollinen, huumorintajuinen, järkevä ja kuitenkin riittävän hullu eikä se r-vikakaan enää haittaa :)

Anna miehelle mahdollisuus.

Vierailija
12/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se että on kaunis paranna tilannetta. Vain känniset röyhistelijät uskaltaa tulla jutteleen, ja ne mielestään liian lyhyet, kaljut tai ujot katsoo sivusta... kun minuun tehdään vaikutus älyllä ja sivistyksellä, ei tuuheilla hiuksilla tai nopealla autolla.

En sitten koskaan löytänyt miestä baarista, vaan puhelimesta, voi mikä ääni ja huumori...

Vierailija
13/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ihan komea, mutta valokuvissa aina onnistuu näyttämään hirveältä! Hän ei vaan osaa olla kuvassa eikä juuri missään kuvassa näytä sellaiselta kuin oikeasti.

Mikä tarkemmin ottaen miehen ulkonäössä sinua häiritsee?

Vierailija
14/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vähän samassa tilanteessa..tänään treffeille menossa. Ei mikään komistus, ihan tavallinen kaveri, saas nähdä...Mielenkiinnolla odotan kuin sun käy ; )

Vierailija
15/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omasta mielestä ihan nätti nainen kun peilistä katsoo, mieheni ja ystävieni mielestä jopa oikea kaunotar (en tiedä sitten ovatko puolueellisia) mutta minusta ei ole koskaan saatu valokuvaa jossa näyttäisin itseltäni, siis kuvissa profiilini näyttää kamalalta vaikka luonnossa kaikki on ok. no hää kuvat onneksi onnistui, mutta ammattikuvaaja ehkä osaa ottaa parempia.

Vierailija
16/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ulkoinen olemus ei viehätä tai jokin siinä tökkii, alkaa se luultavasti tökkimään arjessa enemmän. Mikäli sattuisit häneen rakastumaan, alku voisi mennä huumassa, mutta pelkään pahoin, ettei kantaisi pitkälle.

Vierailija
17/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on ei niin kivan näköisiä miehiä.

Vierailija
18/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä valokuvan perusteella voi tietää. Jotkut ihmiset ei kertakaikkiaan koskaan onnistu kuvissa, vaikka on ihan sööttejä livenä!

jotkut taas saattaa näyttää kuvissa jopa paremmalta kuin livenä..

Vierailija
19/23 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten luulen, että olet löytänyt sielunveljen ja jos sellaista etsit niin käy kiinni. Sillä ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.

Vierailija
20/23 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tavattu, sitä toivonkin että tavatessa menisi tämä ulkonäkökammoksunta ohi jos mies oikeasti on niin ihana kuin nyt miltä nyt tuntuu. Useita kuvia olemme vaihtaneet, joissakin mies on ihan ok, mutta toisista tulee vaan kielteinen reaktio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi