Lue keskustelun säännöt.
mies otti lainan ja asunnon omiin nimiin, olenko tyhmä..
22.10.2007 |
kotiäiti joka ei ymmärrä näistä?
Siis olen kotona 1v kaksosten kanssa vielä kauan. Ollaan naimisissa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehesi on todella itsekäs ja laskelmoiva. Älä luota tuollaiseen mieheen.