Miten suhtaudut " ex" -ystävään jonka kanssa sinulla on viilennyt välit mutta joudut olla tekemisissä jonkun verran?
Kommentit (5)
En tosiaankaan haluaisi olla kutsuttunakaan mihinkään, jollei minua todella haluttaisi tavata. kummallisia kysymyksiä, vai ymmärsinkö jotakin väärin?
kanssa viileni välit (syytti mua hysteerisenä asiasta jota en ollut tehnyt ja vei sen ihan äärimmilleen). Olen tekemisissä melkein päivittäin, mutta ei anää vapaa-ajalla tai en kerro mitään yksityiselämästä tms.
Siis jos taustalla ei ole mitään sen kummempia siltojen poltteluita, vaan vain viilenneet välit.
En halua tehdä itsestäni moukkaa niska kyyryssä välttelemällä, olemalla tuppisuu tai asettamalla itseäni mitenkään toisen yläpuolelle.
Ihmisten kanssa on tultava toimeen. Niin se vaan on.
Jos toivot jotain syvempää vertaistukea näihin suuriin kysymyksiin niin kerro vähän enemmän taustoistanne.
Jos sä panit sen miestä ja se yllätti teidät niin emmä tiedä olisko se tulossa sun luokse kaffille ihan innoissaan. Tai jos vain ette ole pitäneet vuosiin yhteyttä kun aika on vienyt erilleen niin mikä ettet menisi jos se sua olisi pyytämässä pullalle?!
Eiks ni?
Ärsyttävää on joutua tekemisiin ihmisen kanssa, jonka seurasta ei välittäisi. Minulla kyseinen ihminen on siis sukulainen.
Suvussa ei ole muutenkaan lämpimät välit ja kaikki yhteiset tilaisuudet on yhtä suurta teatteria. Siedän noita tilanteita ainoastaan sen takia, että lapsilla säilyisi jonkinlaiset välit mieheni sukuun.
Odotellen sitä päivää, ettei koko sukua tarvitse kutsua lasten syntymäpäiville.