Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuristava tunne kaulalla

Vierailija
22.10.2007 |

alkoi viimeyönä selänpuolen kivuilla ja nyt on tunne, kuin jokin kuristaisi kaulalta ja kaulakin on kipeä. Pystyn hengittämään kuitenkin normaalisti. Jokin lihaskramppi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi olla muutakin. Kannattaa käydä lääkärillä. Itselläni rytmihäiriöt oireilivat aluksi kuristamalla.

Vierailija
2/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oireillut jo noin 6kk, mutta vain selän puolelta kovalla kivulla joka yl. menee ohi alle puolessa tunnissa. Nyt tuli ekaa kertaa kaulanpuolelle kipu. Teen kyllä päätetyötä ja oon ajatellut oisko lihakset niin jumissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskan ja kaulan alueen lihaksiston ongelmat ja krampit päätetyöstä johtuen.

Närästysvaivakin on mahdollinen.

Kilpirauhasoireena tuo on harvinainen, jos ei mitään muuta kilpirauhasongelmiin viittaavaa ole.

tk-lääkäri

Vierailija
5/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niskan ja kaulan alueen lihaksiston ongelmat ja krampit päätetyöstä johtuen.

Närästysvaivakin on mahdollinen.

Kilpirauhasoireena tuo on harvinainen, jos ei mitään muuta kilpirauhasongelmiin viittaavaa ole.

tk-lääkäri

joskus raskausaikana närästänytkin, mutta se tunne oli sellainen polttava. Nyt tuntuu vain kipuna.

ap

Vierailija
6/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkaan saanut koskaan :D... Mulla on aina ollut ihan pienestä lähtien niskat helposti jumissa, voi olla että johtui siitä, olen myös kova jännittämään, ja luin, että myös jännittäminen saattaa aiheuttaa tuota kaulan puristamisen tunnetta.

Vierailija
7/7 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuristaa kurkusta ja silloin kun tilanne pahentuu, tulee palan tunne kurkkuun. Ei minä röyhtäile eikä tunnu mitään poltetta, mutta vatsahapot nousevat ruokatorveen ja ärsyttävät. Minulla on myös yläselkäkipuja ja kaulakipuilua välillä.