Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen järjestää synttärit LEMMIKILLEEN? Siis vaikka koiralle tai kissalle? :D

Vierailija
02.08.2025 |

Ei helkutti, kun tässä vähän aikaa sitten nauratti, kun työkaveri kertoi kahvitauolla järjestäneensä silloisena edeltäneenä viikonloppuna synttärit koiralleen! :D Sinne oli kuulemma ihan ihmisvieraita koirineen tullut vieraiksi ja oli ollut täytekakut ja kaikki. Ja tietenkin myös lahjoja päivänsankarille.

Arvatkaapa, oliko mulla naurussa pidättelemistä. Pitikin sitten mennä tauon jälkeen hetkeksi ulos nauramaan. :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa, jos toisen tekemiset aiheuttavat sinulle näin isoa iloa, että oikein naurattaa!

Ja toisaalta surullista, jos toisen tekemiset aiheuttavat sinulle niin suurta vahingoniloa, että viitsit kirjoittaa siitä tänne. 

Tärkeimpänä olen kuitenkin iloinen siitä, että järjestäjälle ja vieraille ne varmasti aiheuttivat eniten yhteistä ja ajettua ilo, jota sinäkään et saa pois pilkkaamalla.  

Vierailija
2/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tykkää järjestää juhlia ja hengailla kavereidensa kanssa useammin kun on virallisia juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka nauttii juhlien järjestämisestä ja löytää pienimmästäkin syystä aihetta juhlaan. Haluaa kutsua läheisiä usein kylään.

Itse olen järjestänyt lemmikille jopa nimipäiväjuhlat. 

Vierailija
4/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Meillä vietetään kissojemme synttäreitä vuosittain. Näin haluaa lapseni. Tarjolla ruoka ja täytekakku. Vieraina vain ihmisiä. Ja on tosi kivaa. 

Vierailija
5/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassumpaakin on nähty; maksullisia syntymäpäiväonnitteluja 1-vuotiaalle lapselle, lemmikille ja omalle puolisolle.

Vierailija
6/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on huvittavaa😁

Vierailija
7/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka ei ole ainakaan tosikko

Vierailija
8/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran kissan synttäreillä, vai oliko peräti ristiäiset. Olin 11-12 ja järjestäjä saman ikäinen.

Vierailija
9/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pitää ottaa sairaslomaa, kun se lemmikki kuolee. Ei elämä. 

Vierailija
10/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla tavalla voi viettää lemmikin syntymäpäiviä kuin ihmisenkin.

Vierailija
11/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä vietät kenenkään syntymäpäiviä?

Vierailija
12/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille kissat ja koirat ja muut lemmikit ovat rakkaita perheenjäseniä. Jos ei vaikka ole ikinä saanut lapsia, joille järjestää synttäreitä, niin miksipä ei koiralle sitten!

Vierailija
13/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ihminen.

Vierailija
14/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minulla ja edesmennellä kissallani oli yhteinen juhlapäivä kun minun nimipäivänäni oli kissan syntymäpäivä. Ja vielä parhaaseen mansikka-aikaan, niin pitihän sitä aina juhlan kunniaksi pyöräyttää mansikkakakku. Kissa sai oma pikkukipollisen kermaa. 16 kertaa ehdittiin viettää, viimeiset oli kissan sweet sixteen juhlat.

Tänä kesänä päästiin viettämään kissanristiäisiä, kun perheeseemme liittyi uusi kissanpentu. Oli tarjolla sen seitsemää sorttia ja tietysti mansikkakakkua.

Vierailija
15/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jos tykkää juhlista. Kaikenlaiset syyt on hyviä. Minulla on kissa, mutta en tiedä sen syntymäaikaa. Vuoden suurinpiirtein, löytökissa. Siksi en juhli. 

Vierailija
16/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sait iloa siitä. Mutta kyllä niitä synttäreitä järjestetään jopa kaupoille, baareille ja valtioille.

Vierailija
17/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT-ongelmaiset.

Vierailija
18/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka sellainen, joka välittää lemmikistään.

Vierailija
19/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet juhlivat lapsensa yksivuotispäivääkin, vaikka sen ikäinen ei paljoa synttäreistä ymmärrä.

Vierailija
20/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juhlimisen arvoinen asia, että lemmikki on edelleen hengissä vuoden tai pitemmän ajan kuluttua.