Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ihminen on kaunis ulkoisesti, mutta sisaisesti ruma, alkaako tama ihminen nayttamaan silmissasi ulkoisestikin rumemmalta? Enta toisinpain, kaunis sisin kaunistaako se ihmi

Vierailija
22.10.2007 |

stä lisää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toimii juuri niin. Eli vaikka olisi kuinka kaunis ihminen, mutta silkkoa sisällä, niin kauneuskin unohtuu saman tien ja hyvät tyypit taas alkaa ajan mittaan myös näyttää hyviltä mun silmissä.

Vierailija
2/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen vähän rumempi nainen, joka on mielestään sisimmältään hyvä ihminen. Ei minua kukaan mies katso toista kertaa.

Vierailija
4/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se noin menee. Joku ihminen voi olla ensi näkemällä jumalattoman kaunis, mutta jos se onkin ilkeä, vahingoniloinen ja puhuu jatkuvasti läheisistään pahaa selän takana jne, sitä vähitellen ei enää näekään kauniina, vaan tämä henkilö saattaa alkaa näytämään jopa rumalta ja vastenmieliseltä.

Sama pätee toisinpäin, rakkaat ystävät näyttävät tosi kauniilta, vaikka oikeasti olisivat ihan " tavallisia"

Vierailija
5/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla siis totta, että ystävistä tulee kauniita. En ole ajatellut heistä ehkä niin kun olen tavannut, mutta nyt ajattelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän