Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituista!

Vierailija
22.10.2007 |

Menkat olleet viimeksi noin 2kk sit (hyvin niukkoina) ja oireita olisi enemmän kuin koskaan useasti et alkaisi, mut ikinä ei kuitenkaan ala.

Nyt jos olisin raskaana, niin oikeesti rupeaisin itkemään. Ei missään nimessä tähän saumaan, huoh, kaksi pientä lasta ja paljon paljon muutakin elämässä tällä hetkellä ; (

Käytin siis ehkäisyrengasta ja lopetin sen käytön tuossa jokin aika sit, eikä sen jälkeen ole ollut seksiä, joten nyt jos olisin raskaana niin olisi rengas pettänyt ; ( Onko jollain käynyt niin?

Olen kyllä ollut viime aikoina tosi väsynyt, mut luulen johtuvan tästä synkästä säästä joka on ollut.

kääk, kyllä ihan tosi pelottaa

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun vaan oireet kasvaa, vai kasvaako : ( nyt mielestäni on vatsakin jo iso ja lähtee sieltä häpyluun kohdalta. Huonoa oloa olen potenut jo pitkään ja se väsymyksen määräkin kauhistuttaa.

Mietin, että tossa viikko pari takaperin heräsin aamulla siihen, että rakko oli aivan täynnä ja oli hiukan jopa kipeä? siis sillai särki kummasti, en siis tarkoita että liittyisi tähän mutta mistähän moinen? sitten juoksin vessassa vähän väliä sen paineen tunteen takia ja mitään ei tullut?

Olen kyllä jo niin neuroottinen tän jutun vuoksi, että en osaa muuta miettiä. En oikeasti kyllä uskalla sitä testiä tehdä! ja sit vielä yks juttu joka kauhistutti näin jälkikäteen, kun laitoin rintsikat päälle niin oli pienet, silloin en vielä ajatellut, mutta nyt mietin, tiedän joo et ainoa on hakea se testi nyt mut tää kirjoittaminen auttaa mun ahdistukseen.

ap

Vierailija
2/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sen testin haen, pakko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä alle kaksi kuukautiselle lakiollemitään haittaa jos se on ainut syy miksi ei saa oll araskaana.. toivottavasti rakastat miestäs ja sitä lastesi isää.. Kannattasko muutenki käydä jutskaa jossain jos ei tee seksiä mieli..?

Vierailija
4/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi käydä juttelemassa siitä seksistä ja kyllä rakastan miestäni todella paljon Elämä on hyvällä mallilla kaikin puolin

Ne oli kolmio lääkkeitä : ( taisin pari kolme syödä sekä vahvoja migreeni lääkkeitä, joita ei suositella raskaana oleville.

Joo, eipä tässä edes keskeytystä kerkeisi edes ajatella sillä johan viikkoja olisi niin paljon.

Ja enpä varmaan muutenkaan menisi, mutta oma jaksaminen on kyllä aika rajallinen

Vierailija
5/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se niinkin että itsestäpitäis pitää kanssa huolta. Mutta siis istukka ei ole vielä kiinnittynyt joten ei huolta niistä kolmiolääkkeistä (kuullut tän et vaikka vetäisit huumeita niin ei oo ku vasta tiettyjen viikkojen täyttyessä jotain väliä).

Ja hyvä että kaikki on noin muuten kivasti, rakkautta on jne eihän sitä aina tarvi jaksaa naiskennella.

ja saat tän selville kun nyt haet sen testin ni loppuu se ressaaminen:)

Vierailija
6/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännään sinun puolesta...

Vierailija
7/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
8/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taju lähtee. En edes tajua oikeasti kuinka mahdollista tää onkin. Edelliset menkat oli mitä oli, ei siis mitenkään voi menkoiksi sanoa.

Tää on kyllä niin tajutonta, just sanoin parille tutulle jotka odottaa, että ei ole vauvakuumetta, eikä varmasti vähään aikaan tulekaan ja että voisin jo siirtyä takaisin työelään. Joo, ei olisi pitänyt sanoa

Vierailija
9/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 täällä jännää edelleen...

Vierailija
10/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?

Vierailija
11/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siittiöt elävät mx. 7 päivää. Ehkäisyrengas ei niitä millään tavoin tuhoa.

Eli oltko varmasti poistanut renkaan vasta aikaisintaan 7 päivää edellisen suojaamattoman yhdynnän jälkeen?

Renkaan poistamisen jälkeen ovulaatio tulee luultavasti aika lailla heti, joten jos olet sitä ennen ollut 7 päivän sisällä yhdynnässä, on raskaus hyvinkin mahdollinen.

Eikä se tarkoita että rengas on pettänyt vaan kertoo sinun tyhmyydestäsi tässä asiassa...

Vierailija
12/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kiva kuulla että jännitätte mukana : ) kerron kyllä heti mitä testi näyttää.

ap

Vierailija
13/29 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odottelin kuukautisia alkavaksi synnytyksen jälkeen ja olin ihan varma, että oli ovulaatio, mutta vuotoa ei vaan tullut. Sitten oli jo kaikenlaisia oireita, enkä uskaltanut tehdä testiä, koska raskaus olisi ollut shokki, on jo 2 alle 2-vuotiasta. No, olihan se testi pakko tehdä, mutta onneksi oli negatiivinen. Jännitti kyllä todella paljon.

Vierailija
14/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen yhdynnässä ja rengas kuuluisi poistaa vaikka seuraavana päivänä, niin tietenkin sen silloin poistan. Enkai nyt yhdyntöjen vuoksi siirrä aina seitsemää päivää renkaan poistoa? : ) siis mitä yrität kertoa? : )

Vierailija
15/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla aika järjen jättiläinen itse

Vierailija
16/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hali

Vierailija
17/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjakertomus... Kuin lääkärisarjasta :)

Vierailija
18/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä terve

eli tein eilen apteekin oman testin ja negaa näytti, hyvä niin!!

Mutta siis taisin tehdä testi hiukka juosten kusten, eli siinä luki ettei saisi kääntää testiä missään nimessä ylösalaisin ennen kuin 5min aika on umpeutunut, no joo, minähän en sitä sitten noudattanut siinä kiireessä ollenkaan taisi jopa olla ihan ylösalaisin koko sen ajan. Onkohan sillä oikeasti merkitystä? Taitaa olla kun kerran niin luki ohjeissa jotka luin vasta jälkikäteen. Hmmm

Mietin vaan, että mitä oikeasti nyt teen? Ja näyttääkö se raskaustesti muuten ihan koko raskauden ajan sen positiivisen tuloksen eli väheneekö se hcg kun raskausviikkoja on enemmän jo takana!?

Kerkesin jo eilen murehtia kaikki mahdolliset asiat läpi eli uuden asunnon ja auton hankinnat sekä tietty oman jaksamisen. No, onneksi näin kuitenkin meni, mutta minne meni minun aina säännölliset kuukautiset? ja mitä nämä olot ovat?

Vierailija
19/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olosi on tuollainen koska ehk' isyn lopettamisen j' lkeen kest' ' jonkun aikaa ennen kuin hormonit normalisoituu.

Vierailija
20/29 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tota jos nyt olisin raskaana niin millä hitolla tiedän kuin pitkällä, ku en todellakaan muista menkkoja sieltä saakka. Minulla on ollut kellon ja päivän tarkat menkat aina, siis renkaan aloituksenkin jälkeen.

Oon aina ajatellut, että jokainen aikuinen nainen tekee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme