Omituista!
Menkat olleet viimeksi noin 2kk sit (hyvin niukkoina) ja oireita olisi enemmän kuin koskaan useasti et alkaisi, mut ikinä ei kuitenkaan ala.
Nyt jos olisin raskaana, niin oikeesti rupeaisin itkemään. Ei missään nimessä tähän saumaan, huoh, kaksi pientä lasta ja paljon paljon muutakin elämässä tällä hetkellä ; (
Käytin siis ehkäisyrengasta ja lopetin sen käytön tuossa jokin aika sit, eikä sen jälkeen ole ollut seksiä, joten nyt jos olisin raskaana niin olisi rengas pettänyt ; ( Onko jollain käynyt niin?
Olen kyllä ollut viime aikoina tosi väsynyt, mut luulen johtuvan tästä synkästä säästä joka on ollut.
kääk, kyllä ihan tosi pelottaa
Kommentit (29)
Siis eihän tää voi olla totta, eihän? Me ollaan harrastettu viimeksi seksiä heinäkuussa, joo tiedän, hiton hiljasta on ja ei vaan nappaa.
Sen jälkeen on tullut omituista välivuotoa silloin just kun menkkojen piti alkaa, mut ei kummatkaa ollut sellaiset normaalit menkat.
Tota jos nyt olisin raskaana niin millä hitolla tiedän kuin pitkällä, ku en todellakaan muista menkkoja sieltä saakka. Minulla on ollut kellon ja päivän tarkat menkat aina, siis renkaan aloituksenkin jälkeen.
sanokaa nyt että lopeta se panikoiminen ja rauhoitu.
makasin selälläni äsken sängyn päällä ja kohtu on oikeesti aika korkealla, mutta voisko sekin olla jostain muusta syystä? Missä kohdin on normaalisti
Sekoan, taidanpa hakea testin, pyörryn kyllä jos olen raskaana
voithan tehdä testin mutta eikös sen renkaan pitäis aika varma olla ?
se rengas vain ole pettänyt!
Tai sitten vaan koitan unohtaa koko jutun ja katselen parin viikon pääst uudestaan. Toivotaan, että hormoonit vaan sekaisin.
Olen syönyt kaikenlaisia särkylääkkeitä tässä välillä, ei hyvä ei : ( en saa olla raskaana!!
hyvä nainen lääkärille aika, tai käy ainakin terkkarilla. Täytyyhän nyt selvittää missä kuukautiset luuraa
No tee nyt hyvä ihminen se testi niin pääset tuosta epätietoisuudesta!
Raskaana en siis ole, kaksi testiä tehty. Mutta onko jollain jäänyt menkat tulematta kolmeksi kk? Taidan olla vaihdevuosien partaalla näin kolmekymppisenä : )
Oireita olisi, siis vatsa turvonnut, alaselkä kipuja, rinnat kipeenä jne
Mitä testejä ne tekee, jos lääkäriin menen?
ap
muttei siihen muistaakseni mitään raskaustuntemuksia liittynyt. Lääkäri sanoi vain, että aivolisäke " nukkuu" kun oli pitkään ulkopuolelta tulleilla hormoneilla säädelty nuo systeemit (olin siis syönyt pillereitä useamman vuoden). Muutaman kerran piti jollakin eri pillereillä käynnistää menkat ja sitten palautuivatkin.
Tietysti aivolisäkkeen sekoilu voi aiheuttaa raskaustuntemuksiakin. Tiedän yhden, joka ei tullut raskaaksi, koska elimistö kuvitteli olevansa raskaana, koska hyvälaatuinen kasvain jossain aivolisäkkeen liepeillä aiheutti jonkinnäköisen raskaudenomaisen tilanteen (erittyi mm. maitoa rinnoista yms.)
Mutta varmaan lääkäri osaa sanoa tuohon parhaiten.
se ei ole todellakaan hyvä jos olisin raskaana, olen syönyt niin kovia tulehduskipulääkkeitä, että olisi varmasti aiheuttanut jotain ; ( apua
monta, monta vuotta. nyt jäi kokonaan merkkaaminen, kun kalenteri vaihtui ja oli aina niin säännölliset. mutta kun pointti on se ettei niitä nyt tule sit ollenkaan.
-ap-