Kun lapsesi on kerhossa...
mitä sinä teet?
Tunnen kauheaa syyllisyyttä siitä, kun lapsi on kerhossa ja minä en tee mitään järkevää. Toisaalta kai on hyvä, että on omaa aikaa, mutta aiemmin muksu oli hoidossa vain kun olin töissä ja se oli siis HYVÄ SYY.
Kommentit (7)
Meillä vain ja ainoastaan siksi kerhossa että saa kontakteja muihin lapsiin, on siis 4-vuotias. Nauttii kovasti kerhosta, minä taas en ole ollut kovin innostunut kun on sairastanut kamalasti molemmat lapset kerhon alettua, kun sieltä saa kaikki pöpöt.... mutta syyllisyyttä en tosiaan tunne tässä asiassa vaikka kaikesta muusta melkein tunnenkin... ;) lapsi on niin innoissaan uusista jutuista kerhossa :)
Joskus teen kotitöitä esim. täytän astianpesukoneen mutta olen tietoisesti yrittänyt välttää siivousta koska se on omaa aikaani ja voin tehdä sen myöhemminkin. Meillä 4v. srk:n kerhossa ja 1v. nukkuu tuon kerhoajan yleensä päikkäritjoten äiti voi hyvällä omalla tunnolla tehdä mieleisiään asioita.
Mutta sitten kun saan hänetkin nukkumaan en tee mitään kovinkaan ihmeellistä useimmiten ainakaan. Riippuu päivästä.
jossa tarjoan pikkuiselle purkkiruokaa + jotain extra herkkua ja itselle yleensä leivoksen ja teetä. Kävelen kerholle hakemaan esikoista ja yleensä pikkukakkonen nukkuukin silloin jo päikkäreitään. Joskus kahvittelen ystävienikin kanssa, mutta pikkuinen on siis aina mukana.
Rentoudun ja teen jotain kivaa mistä tykkään!!!
viemään lapsen kerhoon, vien yleensä pikkusiskon leikkipuistoon puistotädille 2 tunniksi ja menen sillä aikaa kauppaan tekemään viikon ruokaostokset. Ja nautin siitä! Hyvällä omalla tunnolla... On nimittäin huomattavasti mukavampaa tehdä viikon kauppareissu rauhassa itsekseen kuin huokailevan miehen ja kahden kiljuvan kakaran kanssa.
(meillä isovanhemmat vie kerhoon niinä päivinä kun minä olen töissä)
ap