Mitä tekisit jos sinulla olisi kiellettyjä tunteita jotakuta kohtaan ja olisit pakahtua siitä tunteesta?
Ja toinen olis niin syötävän ihana!
Mitä tekisit?
Kommentit (4)
Mulle merkitsee enemmän se millaisena haluan itse itseni kokevan, kuin joku hetken hairahdus.
että ei auta muuta kuin kärsiä itse kuin pistää muita kärsimään. t. yksi, jolla on kotiasiat aivan kunnossa (myös rakkaus- ja seksielämän osalta) ja silti erittäin kiellettyjä tunteita, jotka pistävät pään täysin sekaisin. ja tätä on jatkunut vuosia...
Itselläni on tästä omakohtaisia kokemuksia enkä suosittele. Tapasin naimisissa olevan miehen johon ihastuin. itsekin olin tahollani naimisissa. Suhdetta kesti muutaman kuukauden. Laitoin välit poikki tähän mieheen koska tajusin etten voi luopua aviomiehestäni.
Sitä uskottomuusseikkailua puitiin vuosia ja se oli henkisesti todella raskasta aikaa. Onneksi mieheni ei jättänyt minua vaan avioliittomme jatkuu yhä entistä vahvempana.
Silti mielessäni on välillä tämä toinen mies ja olemme joskus yhteydessä toisiimme. Mutta siihen ei liity mitään sen kummempaa...
Minä taistelin tuota tunnetta vastaan lähes puoli vuotta. Sitten yhtäkkiä jossain pimahti ja annoin periksi. Voin rehellisesti sanoa, että siitä seurasi pelkkää paskaa. Ei kannata!