Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan jämähtäneen laihdutuskuuri uudestaan alkuun?

Vierailija
30.10.2008 |

Laihdutin ennen kesää kolmessa kuukaudessa 10 kg pois lähinnä painonvartijoiden vanhoja pisteitä laskemalla ja kävelylenkkeilemällä.

Kesän sain pidettyä painon paikallaan (laskin kyllä pisteitä, mutta paino ei laskenut ja sitten välillä tuli kunnon pisteylityksiä).

Syksyllä oli tarkoitus aloittaa uusi spurtti, mutta en ole päässyt uuteen alkuun. Aloitin samaan aikaan työt äitiysloman jälkeen ja iltaisin on mahdoton ehtiä liikkumaan, kun 1-v itkee pitkää päiväkotipäivää jalassa, koululaiset tarvitsevat oman aikansa, mies tekee pitkää päivää.

Miten saan laihdutuksen uudestaan käyntiin ja itseäni niskasta kiinni? Tavoitteena olisi pudottaa vielä 8 kg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 3 kuukaudessa 15 kiloa ja nyt monta viikkoa paino junnannut samassa.

Ei se nouse muttei laskekkaan.

Vierailija
2/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Voin olla vähällä ruualla, mutta käytän liikaa alkoholia, mistä kertyy kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus tee punttijumppa kilon tai kahden käsipainoilla joka toinen päivä, 10 minuuttia riittää

Vierailija
4/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä käyn salilla n 4 päivänä viikossa aamuviideltä. Mihinkään muuhun aikaan en kertakaikkiaan ehdi/jaksa. Illalla kun lapset on nukkumassa haluan vaan löhöillä telkkarin edessä joten tuo aamuliikunta on hyvä juttu mulle. On auttanut myös painonhallinnassa (painoa toki on ihan liikaa mutta apua tuosta liikunnasta ehdottomasti on).

Vierailija
5/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kesää kilot tippuivat eikä tehnyt mieli makeaa. Nyt syksyllä pitäisi vielä vähän pudottaa mutta ei ole kunnolla inspiraatiota. Olen päättänyt nyt ruveta karkilakkoon. Sauvakävelen ja uin.

Vierailija
6/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin elämäntapamuutoksen elokuun alussa ja laihduin kahdessa kuukaudessa 8,5kg. Sitten lokakuun alussa oli molempien lasten synttäriputki (täytekakkua useana päivänä). No, siitä toivuttuani ehdin syödä vähemmän vain 2-3 päivää ja mentiin viikon matkalle. Sieltä palattiin sunnuntaina ja vasta eilen uskaltauduin vaakaan. Paino oli noista ajoittaisista syömisistä huolimatta sama kuin lokakuun alussa. (pidin tosiaan tiukkia päiviä aina välissä, kun ei ollut sitä pakollista ohjelmaa) Jotenkin tuntuu motivaatio kadonneen ja nytkin haaveilen kauheista syömingeistä viikonloppuna. Nyt vaan on pakko piristyä. Laihdutettavaa on jäljellä 15 kg ja tähän tilaan ei saa nyt tuudittautua...:(

Vierailija
7/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painosi on pudonnut 10 kiloa niin energiakulutuksesi on laskenut.Eli paino ei enää putoa samalla energia määrällä vaan joudut vähentämään syömistäsi.Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi