Miksei mun mieheni ole sellainen rakastaja kuin elokuvissa? Miksi meidan seksi lysahtaa johonkin tokeroon kompelyyteen? Miksi ma olen niin herkka?
Eilen mä olin ostanut liukastusvoidetta, koska seksi on ollut mulle viime aikoina vaikeaa. En kiihotu enää mieheni kanssa. Olen aika häveliäs näissä asioissa ja tuo voideostos on minulta iso yritys. Pulloa oli vaikea saada toimimaan ja aikamme sitä tutkailimme ja kommellukselle vitsailimmekin. Kun pullo saatiin auki, oli mies saman tien koura täynnä voidetta ja käsi ojossa yrittämässä läsäyttää sitä haaroihini (olin yhä housut jalassa). Olipa romanttinen alku rakastelulle. Tunsin itseni vialliseksi esineeksi ja tosi nöyryytetyksi. Siihen lopahti sekin kerta. Mies kuulemma ajatteli vain kokeilla, miltä voide tuntuu.
Mä en jaksais enää yrittää. Yli kymmenen vuotta olen yrittänyt tolkuttaa, että mä haluan, että mua kohdellaan hienona naisena, eikä minään junttihorona. Onko edes mahdollista, että " vanhassa" suhteessa vielä vietellään, vai tätäkö se on?
Kommentit (27)
En nimittäin itse kiihotu kunnolla, ennen kuin mies on antanut mulle suuseksiä. Jos suuseksiä ei olisi, joutuisin varmaan itsekin turvautumaan liukuvoiteeseen.
Tuo suuseksi oli hyvä kommentti! Mutta ei sitäkään aina samalla tavalla!
Kannattaa huolehtia, ettei aina mennä saman kaavan mukaan. Se on tylsää ja liian ennalta-arvattavaa, ja vähentää haluja. Kannattaa pyytää miestä kokeilemaan jotain uutta tai voi suoraan ehdottaakin tietty jotakin, jos tietää, mitä haluaa. Ja kannattaa itsekin tehdä jotakin uutta. Lisäksi voi rakastella vaikka eri huoneessa välillä.
Ne omatkin teot toiselle auttavat itseä(kin) kiihottumaan! Kannattaa muistaa.
Kannattaa myös fantasioida. Itse esim. fantasioin, että olen ravintolassa. Poikkean naistenhuoneessa, ja siellä syrjäisessä käytävässä komea tarjoilija ottaa minut takaapäin. Mikä sinua ap kiihottaisi? Kiihotutko seksivideoista tai kuvista? Miten olisi sitominen tai silmien sitominen?
Sellainenkin on tosi tärkeää.
Kannattaa myös muistella niitä suhteen alkuaikoja, ja sitä mihin toisessa ihastui. Pilkettä silmissä. Silmiin kannattaa katsella nytkin. Ja pelata silmäpeliä. Vihjailla. Kiusoitella.
Ja sitten täytyy vaan myöntää, että välillä on niitä haluttomampiakin kausia. Parempaa on sitten taas edessä!
Näitäkin voisi kokeilla:
*Googlaa sanoilla hellyysharjoitukset. Löytyvät Sexpon sivuilta.
*Väestöliiton Toimivan parisuhteen sivuilta löytyy parisuhdekartoitus. Se kannattaa tehdä - kummankin puolison - ja sitten keskustella rauhassa yhdessä. Lähentää. Se on tärkeää!
Ehkä pääsemme parisuhteesta seksiin asti. Ei tämä puhumalla pahentuakaan voi. -ap
Tyytykää te vaan siihen, että mies rätkäisee kuivan pillun päälle läjän liukuvoidetta ja kapuaa sitten lämmittelemättä päälle survomaan munaansa sisään, jos ette osaa muuta vaatia.
On meilläkin mies vähän laiskistunut eikä aina jaksaisi panostaa hommaan täysillä, mutta minä en ole pumpattava barbara johon voi tyydyttää itsensä silloin kun sattuu huvittamaan, vaan myös minä odotan saavani seksistä nautintoa enkä todellakaan suostu kenenkään masturbointialustaksi.
Seksissä joutuu tekemään kompromisseja. Mies ei ehkä aina jaksaisi halailla ja pussailla ja hyväillä pitkään, mutta tekee sen silti minun nautintoni vuoksi. Minäkään en suihinotosta tai takaapäin panosta välitä, mutta teen sen miehen nautinnon vuoksi.
t: joku joka saa hyvää seksiä mieheltään vielä 10 v suhteessakin ja ihan ilman esileikkejäkin jopa. Liukkariakin käytetään, mutta ei sinne...