Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaa aivan mielettömästi se kun mies

Vierailija
21.10.2007 |

ikäänkuin panee minua suuhun ja pitää samalla hiuksistani/päästäni kiinni.

Ja jos homma päätyy siihen että saan lastin suuhuni tai peppuuni niin aina parempi.

N31

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas tykkään ottaa mieheltäni suihin omalla tahdillani. Joskus mies on ottanut kyllä tukastakin kiinni, mutta minusta se on lähinnä hankalaa. Sitäpaitsi miehelläni on niin iso, että ei sen tartte yhtään syvemmälle kurkkuun mennä :) ehkä pienimunaisen miehen kanssa tuo raju tukasta nytkyttäminen on mukavampaa?

Ja ei ollut munkaan mies saanut ennen suuseksistä orgasmia...vasta minun kanssanni. Mutta mun taito onkin ihan muussa kuin miehen omassa nytkytyksessä :) kieli peliin tytöt

Vierailija
2/29 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei väkivaltaa niin sitten pienimunaisuutta??!

Ja ei, ikävä kyllä joudun tuottamaan sinulle pettymyksen kertomalla että mieheni muna ei mitenkään pieni ole.

Terveisin ap jota edelleen jostakin joillekin ilmeisen omituisesta (kun ei siis ole kyse väkivallan himoitsemisesta eikä " edes" pienimunaisuudesta) syystä johtuen kyseinen toiminto kiihottaa.

Ihme väkeä, en voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 %:lla Vauva-foorumin naisista tuntuu olevan keskimääräistä isommalla varustettu mies.

Vierailija:

Sitäpaitsi miehelläni on niin iso, että ei sen tartte yhtään syvemmälle kurkkuun mennä :)

Vierailija
4/29 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kyllä muuten rajuista leikeistä ja hiuksista kiskomisestakin mutta tossa yhteydessä en

Vierailija
5/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä oteta hiuksista kiinni tai "pakoteta" mihinkään miehen tahtiin tai syvyyteen. Mies on selällään kiemuroissaan ja nauttii orgasmiin asti. 

Jännä, kun monen mies ei ole saanut kuin nyxän kanssa oraaliorkkua.

Vierailija
7/29 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ;)

M53

Vierailija
8/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm.... Niin muakin. Viikonloppuna viimeksi sain tuollaista kyytiä. Hiuksista piteleminen kiihottaa kyllä muutenkin minkälaisessa seksissä tahansa, mutta suihin ottaessa se vaan korostuu kun se ei ikävä kyllä muuten mua niin kiihota. Kyllä mies sitä silti halutessaan muullakin tavalla saa, mutta erityisen innokkaasti sillon kun ottaa vaan ;) N27

Vierailija
9/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhmmm

Vierailija
10/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2007 klo 13:39"]

ikäänkuin panee minua suuhun ja pitää samalla hiuksistani/päästäni kiinni.
Ja jos homma päätyy siihen että saan lastin suuhuni tai peppuuni niin aina parempi.
N31

[/quote] Olet kyllä isolla O:lla minun makuuni. Minä pidän suuhun nussimisesta, takaapäin naidessa otan vaimoni hiuksista kiinni ja vedän taakseppäin. Pöydän reunalla nainti on myös hyvä, mutta perseeseen en halua laueta vaan suuhu, kasvoille, ja rinnoille. Mitä ihmettä nuo yhdet vaahtoaa väkivallasta? minusta nuo väkivaltajutut ei kuulu tänne. Toki en siedä enkä hyväksy siis VÄKIVALLASTA, seksissä on yleensä säännöt mistä kukin pitää tai ei pidäM50+.

Vierailija
11/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta poiketen. Vastailen ihmisten kysymyksiin tavalla tai toisella, alapeukutuksiakin on tullut ihan kiitettävästi. Mutta olenko väärässä? kun minusta tuntuu että varsinkin meillä n31 n27 ja m41tre ikäeroistamme huolimatta meillä menee jutut aika yksiin M50+. :)

Vierailija
12/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on jonkun 15-vuotiaan pojun. Hehheh

Vierailija
13/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin taitaa olla. Ilmeisesti kova on tarve ihmisillä päästä  mielipiteensä kaikkeen sanomaan, mutta toisten mieltymyksiä en rupeaisi edes peukun vertaa kritisoimaan, ainoastaan todella loukkaavia tai selkeästi väärää tietoa sisältäviä kommentteja. Mutta itseasiassa tämä taisi olla joku iänikuisen vanha ketju jonka joku on nostanut. Mutta mikäs siinä, aihe on silti oikein päänahkaa lämmittävä :D N27

Vierailija
14/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:01"]

Asiasta poiketen. Vastailen ihmisten kysymyksiin tavalla tai toisella, alapeukutuksiakin on tullut ihan kiitettävästi. Mutta olenko väärässä? kun minusta tuntuu että varsinkin meillä n31 n27 ja m41tre ikäeroistamme huolimatta meillä menee jutut aika yksiin M50+. :)

[/quote]

Kyllä se näin taitaa olla. Ilmeisesti kova on tarve ihmisillä päästä  mielipiteensä kaikkeen sanomaan, mutta toisten mieltymyksiä en rupeaisi edes peukun vertaa kritisoimaan, ainoastaan todella loukkaavia tai selkeästi väärää tietoa sisältäviä kommentteja. Mutta itseasiassa tämä taisi olla joku iänikuisen vanha ketju jonka joku on nostanut. Mutta mikäs siinä, aihe on silti oikein päänahkaa lämmittävä :D N27

Vierailija
15/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Kuka teistä edes uskoo, että tämä on naisen kirjoittamaa? Ap nyt esiin

Vierailija
16/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa tarkoitat?

-Asiasta poiketen vai

-Kyllä se näin taitaa olla

Vierailija
17/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään nautintoa aloittajan kirjoittamasta touhusta. Perseeseen ei kosketa ja nieluun ei panna. Onneksi mies on pillumiehiä ja haluaa aina suikkarin lopuksi pillua.

Vierailija
18/29 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:53"]

Haloo! Kuka teistä edes uskoo, että tämä on naisen kirjoittamaa? Ap nyt esiin

[/quote]

Alkaa jo vähän kiinnostaa, että mikähän tässä on se, mitä on vaikeaa hyväksyä naisen kirjoittamaksi? Että nainen voi tykätä suuhun panemisesta, pyllyyn panemisesta vai molemmat? Sen ei luulis ainakaan olevan enää mikään tabu, että naisiakin rajumpi seksi innostaa kun keski-ikäiset perheenäiditkin tekee sillä kirjailijan uraa :D Ei ole kaikki mieleen kaikille, mutta en tajua mikä tästä nyt tekisi erityisen miehisen haaveen.  N27

Vierailija
19/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kovia otteita, väkisin ottamista, suuhun panemista etenkin niin, että mies määrää tahtin ja sen mitä mun pitää suullani/kielelläni tehdä. Mutta tämä riippuu miehestä. Yhteinen nautinto on kaiken ydin, jos humaan että toisesta tämä ei tunnu kivalta, ei se tunnu itsestänikään.
Nautin aivan äärimmäisen paljon nykyisin seksistä. Joskus on todellakin ollut toisin.
N40

Vierailija
20/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40

Näyttää sille että olet päässyt sinuiksi itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa loistavaa. Tuo on asia joka

näkyy seksikkyytenä myös meille miehille

Tiedät mitä haluat ja otat sen myös

M45Tre