Kiihottaa aivan mielettömästi se kun mies
ikäänkuin panee minua suuhun ja pitää samalla hiuksistani/päästäni kiinni.
Ja jos homma päätyy siihen että saan lastin suuhuni tai peppuuni niin aina parempi.
N31
Kommentit (29)
Perheväkivaltaa kokeneena en saata millään kokea nautintoa moisesta.
Nykysuhteessa minua ei takuuvarmasti pakoteta mihinkään, edes nautinnon varjolla.
Meniköhän tuo kommenttisi vähän ohi aiheen?
Miettii ap joka elänyt suuren osan lapsuudestaan väkivaltaisen isän varjossa mutta jonka oma mies ei ole vähimmässäkään määrin väkivaltainen enkä todellakaan koe tuota mainitsemaani kiihotuksen aihetta yhtään väkivaltaisena, vain hyvin kiihottavana.
Ap
Tunget perheväkivallan näköjään elämäsi joka hommaan.
Sääli sillä jopa sinäkin voit nauttia elämästä kunhan et sotke kokemaasi väkivaltaa joka asiaan,opettele elämään uudestaan.
kiihotti ennen valtavasti, mutta raiskauksen jälkeen (jossa pakotettiin myös ottamaan suihin päästä pitäen) saan itkuraivopaniikkikohtauksen jos päähäni edes koskee kun otan suihin. ajatuksena kiihottaa yhä paljon, ja on aina osana fantasioita, mutta käytännössä ei enää onnistu:(
Oli joskus tyttökaveri joka säpsähti aina kun otin vaikka ihan hellästikin kiinni hartioista tai vyötäröltä takaapäin. Kertoi että oli joskus ollut avaamassa asuntonsa ovea kun joku hullu tyyppi hyökkäsi porraskäytävässä kimppuun, tunki itsensä sisään asuntoon ja alkoi käydä kimppuun. Tyttö pääsi kuitenkin livahtamaan vessaan josta uskalsi tulla vasta tuntien kuluttua ulos. Heppu oli sillä välin lähtenyt.
Aika traumaattinen kokemus epäilemättä.
Kummallista vähätellä toisten kokeman väkivallan vaikutuksia. Isän taholta koettu väkivalta - onneksi - on harvemmin myös seksuaalista. Puolison väkivaltaisiin tekoihin ja sanoihin taasen liittyyy hyvin usein myös seksuaalista pakottamista ja nöyryyttämistä.
Joskus nuoruudessa poikakaverini yritti raiskata minut. Sain pitkään kuulla huorittelua ja julkista mustamaalaamista. Erittäin vaikea oli pitkään aikaan luottaa miehiin, tai sietää edes kosketusta. Haavat eivät ole vieläkään täysin arpeutuneet: miehen kanssa sängyssä en vieläkään pysty täysin rentoutumaan.
Pointti on se, että väkivalta on tässä ketjussa täydellinen OFFTOPIC.
Varmasti jokaiseen keskusteluun voi kirjoittaa " en tykkää yhtään, olen kärsinyt väkivallasta" . Sekö on tarkoitus?
Tietysti olen pahoillani sellaista kokeneiden puolesta, mutta ei se keskustelu tänne sovi.
Vierailija:
Kummallista vähätellä toisten kokeman väkivallan vaikutuksia.
...
Ap:n viestissä ei tosiaankaan ollut kyse väkivallasta, eikä kukaan vähätellyt väkivaltaa. Ap:n viestissä oli kyse seksileikistä, jossa molemmat ovat vapaaehtoisesti mukana ja josta molemmat nauttivat. Siis huomaa sanat molemmat ja nauttivat.
Tämän aiheen yhteydessä väkivallasta puhuminen on aika vastaavaa, kuin jos joku kertoisi omasta ja miehensä tavallisesta rakastelusta ja joku toinen närkästyisi yhdynnästä puhumisesta, koska hänet/joku muu on raiskattu. Ja samalla tavalla sen seurauksena jollekin voi tavallinen seksi olla vaikeaa ja vastenmielistä.
Raiskauskin on vakavaa ja sitä ei saa vähätellä, mutta näiden asioiden yhteys on ihan vastaava. Eli se tapahtuuko asia vapaaehtoisesti vai ei-vapaaehtoisesti.
(Vastaus oli siis lähinnä 3:lle ja 8:lle. Kutonen taas pysyi ihan aiheessa, vaikka tätäkin aihetta sivusi.)
Makasi vaan hiljaa paikallaan. Kun kysyi miten on hyvä niin totesi vaan, että kaikki tuntuu hyvälle. Kyllä varmaan tuntuikin ihan ok:lta, muttei mies ainakaan nautinnosta kiemurrellut. Mies ei vain osannut tai kehdannut sanoa mitä haluaisi ja hänen mielestään naisen kuului itse päättää kuinka syvälle ottaa, mihin tahtiin jne.
Otin sitten itse kädestä kiinni ja pistin sen hiuksiini. Kiihotti miestä selvästi. Siitä se pikkuhiljaa lähti. Nykyään mies ottaa reippaasti hiuksista kiinni ja panee kurkkuuni. Saadessaan hän painaa peniksen niin syvälle kuin se vain menee ja tulee suoraan kurkkuuni.
Suhteemme ensimmäisenä vuotena mies ei saanut suuseksissä, eikä ollut koskaan saanut kenenkään kanssa. Nyt kun on oppinut, että voi itse ohjailla tahtia, ottaa hiuksista kiinni ja olla hieman rajukin, niin nykyään mies saa aina. Eikä todellakaan ole hiljaa vaan ääntelehtii ja välillä jopa " karjuu" kuin luolamies. Ja kun oikea tekniikka ja asento on löytynyt niin mies saa silti aina, vaikkei itse osallistuisikaan.