Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Koska annoit miehellesi pillua synnytyksen jälkeen?

Vierailija
21.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikon kohdalla. teki kipeää joten ei varsinaisesti voi sanoa että mies " sai" . Seuraavaan kertaan menikin sitten varmaan kuukausi.

Vierailija
2/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan sellainen kurja tilanne et mun mies ei halua mua enää. Lapsi on ny 5 kk ja nukkuu läpi yön että ois kyllä aikaa harrastella seksiä vaik joka yö. Mutta mies ei oo kiinnostunu. Kaikki hellyyskin on kadonnu, ei ees pusuja tuu enää. Tunnen itteni rumaksi raskausarpineni ja roikkumahani kaa, vaikka oon kyllä saanu aika hyviä tuloksia aikaan kuntosalilla.

Olin eilen baarissa ja ihan mukavalta tuntu kun siel tuli komeet miehet juttelee. Yhelle kerroin et mulla on pieni tytär ja se ihmetteli et miten oon noin hyvännäköinen siitä huolimatta! :-)

Eli vientiä vois olla muualla, oma mies pitää mua lihavana lehmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teki kyllä kutaa...tuntu ihn sairaan hyvälle

Vierailija
4/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelimme synnytyksen jälkeen sitten, kun jälkivuoto oli loppunut eli n. kk synnytyksestä.

Vierailija
5/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulia käytin jo alle viikko synnytyksestä, joten ei se rakastelu ollenkaan huonolta tuntunut.

Vierailija
6/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hellyyden, rakkauden ja tarpeiden saamista ja antamista.

Mitä kysymykseesi tuli, niin kaksi viikkoa synnytyksestä halusimme molemmat rakastella.

Vierailija
7/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama juttu. Olen pitänyt itteäni jotenkin outona näitä alotuksia lukiessani.

Varovasti ku hommailtiin nii ei etes sattunut. Jotenkin sen kaiken kivun jälkeen ja hormooni myrskyssä halutti ihan hirveesti.

JA joka synnytyksen jälkeen ollut sama juttu.

Oon kyllä muutenki viriili. Rakastellaan joka viikko useamman kerran vaikka on jo paljon pieniä lapsia.

Olen sitä mieltä että aika ja paikka löytyy aina jos vaan molemmilla on haluja.

Tekosyitä osaa jokainen sepitellä.;)

ÄLkääkä vetäkö hernettä nenää, en sano että heti synnytyksen jälkeen tarttee sänkyy rynnätä jos ei haluta. Mut kyl sitä viimestää jälkivuodon tai tarkastuksen jälkeen kannattaa jo yrittää!!

Vierailija
8/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä se on rakastelua... ei vain pillun antamista miehelle. Molemmat ollaan mukana hommassa..

t.14

Vierailija
9/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeniä alapäälle on rakastelut. Että hommiin vaan mahollisimman pian naiset.

Aina ihmetelleet jälkitarkastuksessa että miten voin olla jo niin hyvässä kunnossa.

rakastelu on joka kerta auttanut.

:)