Espanjan on torpattava siirtolaisten tulva heti alkuunsa
Uutiskuvissa näkee niitä tuttuja naureskelevia nuoria miehiä, jotka on kuulemma lähteneet "sortoa karkuun", mikä on pelkkää paskapuhetta. Se kusetus meni ehkä kerran läpi, mutta ei enää. Mieleen tulee sekin onko Marokon hallitus laittanut rikollisensa matkalle Euroopan ongelmaksi vähän Kuuban tyyliin (1980-luvun alku Miami). Olen pahoillani, mutta ei tipu enää sympatiaa täältä.
Kommentit (33)
Masinoitu juttu. Sitä vaan mietin että mitäs jos itärajalta pukkaa 50 tuhatta ukkoa niin millä ne torjuu. Siis tällaisia siirtolaisia.
Marokon sotilaat itse roudasivat porukan rajan lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Kenen käskystä? Marokolla ei ole munaa toimia omin päin.
Kun ainoastaan fasistit näyttävät kykenevän sulkemaan rajat, äänestetään sitten heitä.
Espanja hallitus yhtä korruptioo ,en ihmettilis jos Venäjä ja Kiina maksaa niille kun Putin ei saa niitä pyöräillen idän kautta keksi Espanjan. Yrittävät aiheutttaa lännesssä sekasortoa ,epäilen masinointia
Suomen tulee irtautua kansainvälisistä sopimuksista!
eikös Marokko ole rysssssän ystävä....
Ihme ettei Venäjä ole (vielä) sen enempää kokeillut tuota kikkaa tänne. Tai no kerran meinasi, mutta pienemmässä mittakaavassa.
Nää on kohta Suomessa. Ja meidän viranomaiset ovat taas verrattavissa Irakin sodan aikaiseen Comical Aliin..
Suurin osa Espanjan alueelle saapuneista ihmisistä on palannut Marokkoon
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012175252.html
Rautaa rajalla ja antaa rämistä kuten itsenäisessä valtioissa kautta maailmanhistorian ollut tapana; omia rajoja ja omaa kansaa suojellaan mikä on jokaisen armeijan ensimmäinen prioriteetti.
Kyllähän nuo läpsyttelijät saavat aikaan sen että meilläkin jatkaa oikeistohallitus seuraavien vaalien jälkeenkin. On yksi surkeus että vasemmisto on jotenkin hirttäytynyt noihin, kun sen pitäisi päästää niistä irti vaikka palkkatason nojalla tai jotakin.
Espanja voisi luopua tuosta ekslaavistaan. Pitäköön paskansa.
Kyllä ne on tuotava suomeen jotta saadaan työvoimapula pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen käskystä? Marokolla ei ole munaa toimia omin päin.
Marokon itsevaltainen kuningas Israelin ja USA:n tukemana
mikä laumahysteria sai nuokin liikkeelle, osa eli 26 000 olisi jo palannut takaisin Marokkoon uutisten mukaan