Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kaverivanhempia?

Vierailija
30.10.2008 |

Tunnustaako kukaan? Minä en oikeastaan tunne yhtäkään perhettä jossa olisi vanhemmuus sillä lailla hukassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ihan kaikessa

jossain tulee oltua liikaa kaveri eikä vanhempi

Vierailija
2/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ainut lapsi, ja he olivat kaveriporukka, näin hän itsekin sanoi.



Kutsui vanhempiaan etunimillä. Minusta se oli tosi outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 80% prosenttisesti.

Vierailija
4/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vanhemmuuteni taatusti ole sen takia hukassa.

Vierailija
5/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän meidän taloutta. Sääntöjä on ollut aina, lasten mielestä varmasti liikaa. Huonosta käytöksestä ja sääntöjen rikkomisesta on aina seurannut rangaistus. Mutta olen myös ollut oikeudenmukainen ja helposti lähestyttävä äiti. Olen myös lasteni ja lasten kavereiden tukena (kaveri?). Kaakaokupin ääressä ollaan käyty mielenkiintoisia keskusteluja. Lapset ovat jo aikuisia ja joskus lähden nuorison kanssa jopa siiderille kaverina.