Onko mun mies ihan sika :(? Olen kipeänä kotona
ja mies nyt omalla työpaikkakunnallaan, jossa asuu (olemme etäsuhteessa). Nyt ei olla nähty viikkoon ja mies tietää, että mulla on kova stressi (hoidan lähes yksin tulevan muuttomme uuteen kotiin, olen tehnyt sopimukset, kantanut tavarat ja siis mies on muuttamassa myös uuteen asuntoon+työkiireet+alkanut raskaus) ja olen vielä kuumeessa. Mies sitten kuuli, että olen tehnyt pizzaa itselleni. Soitti sitten äsken, että ei ole tulossa tänä viikonloppuna luokseni muuten, mutta tulee tänne kaupunkiin tanssiravintolaan neljän kaverinsa kanssa. Ja sitten ilmoitti, että tulevat syömään pizzaa kaljoittelevien kavereidensa kanssa luokseni, vaikka minä olen kuumeessa! Suostuin, vaikka nyt mietin, että miksiköhän miestä kiinnostaa enemmän tanssi-ilta kavereiden kanssa kuin koti-ilta minun kanssa, olen sentään kipeä.. eikä mies ole edes toivottanut pikaista paranemista tms :(((.. Anteeksi tilitys, mutta välillä tulee ihan hölmö olo.. ja raskaudesta sain tietää vasta viikko sitten myös..
Kommentit (42)
tsemiä ja toivotaan että flunssa mene ohi!
Koulutusta, koulutusta... Voi olla paniikissa raskaudesta vaikka oliskin suunniteltu
Mitä jos ottaisit vastuun omasta elämästäsi, hommaisit itsetunnon ja sen jälkeen kunnon parisuhteen? Se voi onnistua tuonkin miehen kanssa KUNHAN näytät sille kaapin paikan, etkä ole tuollainen säälittävä tossukka, jonka yli voi kävellä mennen tullen.
miestä ei kiinnostaisi seurani. Kuitenkin hän olisi tulossa kavereineen syömään KIPEÄNÄ tekemää pitsaani ja ryyppäämään kavereineen asunnolleni, niin en päästaisi sisälle asuntoon. Muutenkin miettisin tarkkaan, että onko järkeä olla tuollaisen ukon kanssa.
Sano sille että valitsee: joko tulee sun luo YKSIN viettää koti-iltaa
TAI menee kaljottelee ihan vaan niitten kavereittensa kanssa. eikä tarvi sun luo känässä tulla, saatika niit kavereitaan sinne raahata.
Ihanko tosissas sitten ajattelit kipeenä passata viel kajottetevaa äijää ja sen kavereita? tarjoilla pitsaa ja tiskata sotkuja? Kuunnella kännisiä ukkoja?
.. ja opeta se ukko vaan pitää noit kaljapippaloita teillä.. saat sitten kasvattaa vauvan ja muutkin tenavat siellä ryyppyrientojen lomassa.
Jos teillä on vieläpä etäsuhde, niin luulisi tulevan isän haluavan olla niin paljon kuin mahdollista sinun kanssasi. TODELLA törkeää käytöstä! Ei kannata suostua mihin tahansa. Kunnollinen mies ei toimi noin, poikanen korkeintaan.
Voisitteko antaa vinkkejä, miten näyttää miehelle se kaapin paikka? olen luonteeltani tosi kiltti ja herkkä, en osaa olla kovin jämäkkä. jo tähän mennessä mies on loukannut mua tosi pahasti ihan sanoin, mutta nyt on vähän parantanut tapojaan ja _välillä_ hän on tosi ihanakin. antakaa neuvoja kiitos :(. -ap
Tulee ihan paha mieli puolestasi:(
Itse en osaa ainakaan oikein neuvoa, miten pystyt näyttämään miehelle " kaapin paikan" . Miehestä itsestään sen pitäisi lähteä, että hän ihan oikeasti pyytämättä ja pakottamatta pistäisi sinut ja tulevan perheenne etusijalle. Omassa suhteessani (olen naimisissa) en sulattaisi edes sitä, että mies lähtisi tanssimaan muiden naisten kanssa. Vaikka tiedän, ettei lavatansseissa mitään pahaa ole, niin en haluaisi mieheni olevan niin likellä muita naisia. Saatikka sitten sinun tilanteessasi, missä olet raskaana ja mieli on varmasti aika herkillä.
Kuinka vanha miehesi on? Oma puolisoni oli jo nelikymppinen kun tapasimme, joten hänellä oli jo ikänsä puolesta helppo sitoutua perhe-elämään ja avioliittoon. Jos miehesi on kovin nuori, niin hän voi olla vielä aika kypysymätön.
hvia nautittuaan lähti hyvillä mielin tanssittamaan muita :`(. Ja minä jäin nyt yksin viettämään iltaa... tiskivuori odottaa. Sanoin miehelle, että " mulla on nyt kumma olo, kun mä olen täällä kipeänä ja lähdet tanssittamaan muita" .. mies ei osannut sanoa tuohon mitään :(... sanoin, että " minkäs sille sitten voi, jos menohaluja on noin paljon" .. mies sitten vaan yritti jotain " ei mulla nyt niin paljoo oo" .. Sitten Halasi vaan ja lähti.. Ihan oikeasti, tuntuu PASKALTA :(. -ap
Eikä tuu kasvamaan vaikka pakottaisit..
ei ton ikäiset vielä tajua mistään mitään ja vielä vähemmän mistään raskaana olemisesta tai kipeästä tyttöystävästä. Anna sille aikaa kasvaa mieheksi ja isäksi.
istuttaa olemassaolostaan, isi on jossain huitelemassa :(. Itselläni on asiat periaatteessa muuten hyvin, amk:ssa yksi vuosi jäljellä ja alalla suht hyvin töitä (hoitaja).
Älä luulekaan, kun kotonasi on 3 huutavaa kakaraa ja miestä vituttaa niiden huuto, se heittää takin niskaan ja katoaa. Siinä sinä sitten yksin tappelet, itket ja soimaat itseäsi.
Usko pois, ei mies voi omaa luonnettaan muuttaa. Jätä tuo paska, pian. Jos sinulla on siihen sisua. Todennäköisesti ei, tossun ja mulkun alla tulet olemaan loppuelämäsi. Kohta se tarjoilee kavereilleen sinuakin.
i tuleva isä voi käyttäytyä noin. Pitää ottaa toisenkin tunteet huomioon. Kirjoittaisin myös sen, että nyt olen vastuussa pienestä vauvasta, jonka hyvinvointiin vatsassa minun mielialani vaikuttavat.
Kouluttaa pitää poikasia. Mun mies oli kanssa 25 vuotta, kun esikoinen syntyi ja vaikka oli todell odotettu ja yritetty lapsi, niin kyllä miehellä kesti koko raskausaika kasvaa isäksi. Sii käyttäytymään kuin isä.
Nyt toisen lapsen synnyttyä on sellainen ihana täydellinen perheenisä. Kaikki ajallaan, mutta vaatia pitää sinunkin osata. Ei se muuten tajua, että missä mennään.
En tiedä olenko jossain hormonimyrskyissä vai miksi tämä tuntuu näin pahalta, toivoisin vaan niin kovasti mieheni olevan huomaavaisempi ja kypsempi :(..
onko mies sinua nuorempi vai vanhempi?
saattaa olla, jos menohalut jatkuu, jäätlopulta kuitenkin yksin vauvan kanssa, ja kestät miehen menoja edelleen, tai sitten puhuttu asiat halki, ja nostat kissan pöydälle, joko mies muuttuu tai sitten saa jatkaa menojaan, ilman sinua ja vauvaa
ja siis mies on muuttamassa myös uuteen asuntoon+työkiireet+alkanut raskaus)
Saa sen käsityksen että miehellä alkanut raskaus.
ja ilmoitat miehelle, ettei tarvitse tullakaan, suhde on ohi.
Sano minun sanoneen, te ette kauaa yhdessä elä. Pahoittelen, mutta joskus on hyvä sanoa suorat sanat.