Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun mies ihan sika :(? Olen kipeänä kotona

Vierailija
20.10.2007 |

ja mies nyt omalla työpaikkakunnallaan, jossa asuu (olemme etäsuhteessa). Nyt ei olla nähty viikkoon ja mies tietää, että mulla on kova stressi (hoidan lähes yksin tulevan muuttomme uuteen kotiin, olen tehnyt sopimukset, kantanut tavarat ja siis mies on muuttamassa myös uuteen asuntoon+työkiireet+alkanut raskaus) ja olen vielä kuumeessa. Mies sitten kuuli, että olen tehnyt pizzaa itselleni. Soitti sitten äsken, että ei ole tulossa tänä viikonloppuna luokseni muuten, mutta tulee tänne kaupunkiin tanssiravintolaan neljän kaverinsa kanssa. Ja sitten ilmoitti, että tulevat syömään pizzaa kaljoittelevien kavereidensa kanssa luokseni, vaikka minä olen kuumeessa! Suostuin, vaikka nyt mietin, että miksiköhän miestä kiinnostaa enemmän tanssi-ilta kavereiden kanssa kuin koti-ilta minun kanssa, olen sentään kipeä.. eikä mies ole edes toivottanut pikaista paranemista tms :(((.. Anteeksi tilitys, mutta välillä tulee ihan hölmö olo.. ja raskaudesta sain tietää vasta viikko sitten myös..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää tehdä. Yh:n " ura" on varmasti rankka, mutta, jos jatkat miehes kanssa niin olet kahden lapsen yh.

Vierailija
42/42 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi siltä ettei miehesi vielä ole kypsä sitoutumaan saatikaan isäsi täyspäiväiseks joten oliskohan parempi että olet/asut yksin ja jos kaavailet yhteisestä elämästä se voi tapahtua sitten joskus..kenties..

nimittäin se on nyt " helpompi" erota sitten ku on lapsi ja oma mielenterveys siinä vaan on koetteilla kun miettii tommosii asioita..

ja jos itse vähänkin epääolet abortin suhteen älä tee, jos lapsesi on jo nyt noin tärkeä kadut aborttia ja todellakin PÄRJÄÄT paremmin lapsen kanssa kaksin kun lapsellisen miehen kanssa!!!!!

T:56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän