milloin saa viedä vastasyntyneen ov
marketeihin? siis us. milloin ne saa rokotukset? rota tais ollu 6 vko iässä eikö? entä muut? vauva 4 vkoa nyt ja osaimetyksellä.
Kommentit (10)
Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.
Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.
Teille ei varmaan saa tulla vieraita, ettekä itse harrasta kyläilyä lapsiperheissä.
Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.
vähän rauhallisemmin. Onhan ihmisellä ensimmäisinä elinkuukausinaan apuna äidiltä saadut vasta-aineet, mutta vain ne vasta-aineet joita äidillä on sattunut olemaan - vauvan immuunijärjetselmä on vielä muuten vajaa.
Mutta vältä ruuhka-aikoja. Sama juttu julkisen liikenteen kanssa.
Kyllä täällä kaikenlaista kysellään! Pienenä muistutuksena, että maalaisjärkeä on ihan suotavaa käyttää.
Kyllä meillä on nuoremmat lähteny heti mukaan kauppaan, isompien harrastuksiin, viemään/hakemaan isompia lapsia kerhosta/koulusta/kavereilta... Ja kyllä me kaupassakin käytiin ruuhka-aikoina. Eipä nuo vauvat niistä reissuista niin välitä, nukkuvat vaunuissa/kaukalossa ihan tyytyväisinä.
todellakin yhden lapsen vanhemmat täällä kirjoittaa...tosin en ollut noin vauhko ensimmäisenkään aikana.
enkä niinkään niiden tautien takia.