Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silkkimyssy vai villa-silkkikypärälakki?

20.10.2007 |

Hei,

Esikoinen 4v ja ruskovillan aluskypärälakkien ihanuus havaittiin kun lapsi oli reilun vuoden. Silkkimyssyyn en siis ole tutustunut. Onko se niin ihana kuin väitetään, eli kannattaako ostaa molemmat? Sitten mietin, että riittäiskö pienellä puuvillaisetkin aluskypärälakit. En muista että esikoisen pää olis vauvana ollu jatkuvasti märkä puuvillalla, mutta sitten vähän isompna kylläkin (kun lähti itse liikkumaan ulkonakin)

Tuossa marras-joulukuun vaihteessa on toinen lapsukainen syntymässä, sisällä ei ruukata pitää mitään kovin lämmintä, varsinkaan makkarissa.

Leitz

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia myssykokemuksista, jutut mitä mietin on, että hommatako

1) silkkimyssy sisäkäyttöön ja villa-silkki/silkki/villakypärälakki ulkokäyttöön vai

2) vain silkkimyssy ja ulos sitten perinteinen puuvillainen päähän.

En oikein keksi muutakaan hyvää tapaa suojata myös kaula kuin nuo aluskypärälakit... joten en osaa ajatella että myssyä käyttäis ulkona muun lakin alla. Toimiiko joku kauluri/huivi vauvalla????

3) Vain ns. parempi aluslakki ulos ja sisällä sitten puuvillaista myssyä päähän jos tuntuu tarvitsevan.

Mies totes kuivasti että pärjäshän se esikoinenkin ilman. Niin varmasti pärjäisi tämäkin, mutta jos voisi miellyttävyyttä lisätä niin mieluusti lisäisin (myös itselle siis) ;) Pärjäshän ne lapset kivikaudellakin - vastasin miehelle... :D

Lisää kokemuksia?

Vierailija
2/2 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta kuin tuosta silkkimyssystä. Oli aivan ehdoton meillä pojalle joka syntyi tuossa toukokuussa. Talvella en tiedä onko niin kätevä kun joka tapauksessa on jotain päähän laitettava jos ulos lähdetään. Näin viime talvena yhden vauvan kaupassa jolla oli silkkimyssy muun hatun alla ja kaupassa ottivat sen päällimmäisen hatun pois, näin pienen vauvan ei kuitenkaan tarvinnut olla pää paljaana. Jos sisällä on viileä, niin minä varmaan pitäisin ainakin ensimmäisinä päivinä päässä (mutta mä olenkin/olinkin melko hysteerinen tuon vauvan palelemisen suhteen). Meillä käytettiin esikoisella jo pienenäkin talvella noita merinovilla-kypärämyssyjä. Ja niin aion tehdä tämän toisenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla