Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yäks! Miksi ette pese takapuoltanne wc-käynnin jälkeen?

Vierailija
20.10.2007 |

ettekö tajua, että lemuatte ? Ja varsinkin lapset!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkahiutaleet pöllähtävät suoraan jopa farkkujen läpi huoneilmaan. Siksi pierut haisevatkin niin pahalle.

Vierailija:

ettekö tajua, että lemuatte ? Ja varsinkin lapset!

Vierailija
22/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin kauhistuttaa sellaset vessat, joissa ei ole käsisuihkua ja joutuu pelkällä paperilla pyyhkimään, jos isompi hätä. Te jotka käytätte noita intiimipyyhkeitä, onko teille tullu siitä esim. hiivaa? Olen ajatellut niitä ruveta käyttämään hätävaraksi, jos ei suihkua saatavilla, mutta pelkään tota hiivanpoikasta, kun siihen taipumus...jotta miten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan mystinen alleriatapaus ratkeaisi, jos tämä asia otettaisiin ihan oikeasti tutkimuksen kohteeksi!

Vierailija
24/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monikohan mystinen alleriatapaus ratkeaisi, jos tämä asia otettaisiin ihan oikeasti tutkimuksen kohteeksi!

Vierailija
25/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on niin hellävaraisia intiimipyyhkeitä. Tai vaikka vauvan peppupyyhkeitä voi käyttää. Ei tosin joka kakkareissu niitäkään, mutta alapesun sijasta joskus. Jos huuhtoo vain vedellä ja kuivaa vessapaperilla se paperi jää takamukseen inhottavina tönkköinä....jotka alkavat haista.

Vierailija
26/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No hei, se kakka on vettähylkivää matskua! Jos pelkällä vedellä ilman hankausta vain ruiskautatte, niin vesihän valuu kiiltäen kakan pintaa pitkin pois ja kökkäre jää nakottamaan perseeseen. Siirtyy siitä sinne stringiin sitten ja vieruskaveri bussissa nyrpistää.

Ja jos paperiin ei vedellä huuhtelun jälkeen jää skeidaa, niin uskon, että olen saanut sen pois ahteristanikin.

nimim. " älä opeta mummoasi nussimaan! "

Vierailija
27/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen aloitus? Normaalia on pyyhkiä paskat ja sen jälkeen pestä kädet, ei haise. Joka päivä suihkussa niin se riittää mun mielestä...

Vierailija
28/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ap.

Vierailija
29/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä perseeni pesuaineella, jos oletan, että joku tulee persettäni nuuskimaan. Mutta uskon, että hajut pysyy housuissa, harvoin julkisesti kuljen ilman housuja ja jos kuljen olen siinä tilassa, että ihan sama haiseeko paska.

Vierailija
30/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiva ongelmana??? Meillä terkkari sanoi että hiiva tarttuu sitä herkemmin mitä useammin pimppiä hinkkaa ja pesee. SE sanoi että pitää käyttää edes vauvaöljyä jos pesee ahkerasti.

Vierailija
31/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä se paskanlemu yleisissä vessoissa voi johtua. ja hyih kai te teette suolihuuhtelun ennen jokaista sekstailu ettei vain mikään tuoksu yhtään miltään!

Vierailija
32/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haisee niin, että on pakko pestä, kannattaa tarkkailla ruokavaliotaan. Mä olen selvinnyt 40 vuotta niin, että ihan paperilla olen pyyhkinyt, mutta nyt mulla on joku ripulivaiva, ja jo vaan on pitänyt alkaa pesemään vessassakäynnin jälkeen. Joten ei ole normaali vatsa kai sitten ihan kaikilla muillakaan.

Vierailija
33/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissähän on melkein kaikissa joko kusta tai paskaa ainesosana! Ettekä tajua että te LEMUATTE!

Vierailija
34/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yksi klassisimmista ainesosista

Vierailija
35/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkapyllyt eritoten, oletko käynyt myös miesten vessassa, vai ihanko omasta päästä keksit?

Vierailija
36/38 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on kompakti, ei jätä jälkiä edes paperiin. Mutta jos on vaikea tapaus, niin entä sitten?

Vierailija
37/38 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän asian vierestä, mutta ikäviä hajumuistoja lapsuudesta, esim. linja-autoasemalla jos kävi veskissä jonkun tädin jälkeen, niin se haju oli kuvottava, joku yököttävä alapään haju tms. Tämä joskus -70 -luvulla. Ja enemmän sääntö ku poikkeus että näin kävi.

Vierailija
38/38 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaiketjut mutta tämä ketju piristi ! KIITOS!

jatkakaa...mulla ei ole mitään uutta kommentoitavaa pesuasiaan kuin että pesen oman pehvani aamuin iloin pelkällä vedellä, tarvittaessa intiimipesunesteellä.

kakan jälkeen pyyhin anaaliaukkoni kostealla wc-paperilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi