Kuinka kauan odotella ennenkuin soittaa poliisille
Mieheni lähti klo 21 muutamalle. Yhden aikaan laittoi viestin että alkaa tulemaan kotiin päin, puolta tuntia myöhemmin kun yritin soittaa puhelin oli kiinni. Miestä ei edelleenkään näy.
Tiedän että epäilette pettämistä ja voihan se tietenkin olla niinkin. Mutta jos se ei sitä olekkaan ja mies ryöstetty ja hakattuna tuolla jossain niin koska oikein voin soitella poliisille vaikuttamatta tyhmältä?
Mies oli baarissa muutaman kilometrin päässä ja reitti jota kulkee, menee pienen metsän läpi. Tämä on aika levotonta seutua, asumme helsingin malminkartanossa ja mies oli myyrmäessä.
Olen oikeasti tosi huolissani koska aina mieheni on tullut kotiin, vaikka kontaten. Ollaan siitä puhuttu että aina pitää kotiin tulla tuli mitä vaan. Hitto kun en voi lähteä kun on 3 lasta tässä kotosalla, niin lähteä etsimään tuolta metsätieltä. Vai pitäisköhän tota pakata koko konkkaronkka ja lähteä.....
Kommentit (46)
ai sä oot niitä säälittäviä,jotka ei tiedä suhteen kunnioituksesta mitään!
Miltä tuntuu pikapanot pimeässä ja salassa? Ja sä elät tietty elämäs onnellisinta aikaa ..
et sit muuten saanut miestä kunnon naruun vaan päätit vielä hankkiutua raskaaks! Ai että mä säälin sun kaltasia ämmiä,jotka alentuu tollaseen.. mutta sitähän se kuono itsetunto teettää - kun ei miestä saa muuten niin ruvetaan patjaks ja uskotellaan et mua se rakastaa kuitenki
siis vihkivalan uusiminen ja juuri saatu tieto tulevista kaksosista!
joko mies löytyi?
pikkasen sivuraiteilla tämä keskustelu. ties vaikka apn miehelle ois jotain sattunut...kauheeta.
minä olisin oikeasti tyytyväinen tuollaiseen tilanteeseen, minusta olisi ihana olla toinen nainen avoimesti. Tietääkö miehen kaverit sinusta?
tapaamme heitä baareissa ja vapaa-ajalla.
ja avokki tietää lapsesta, siitäpä se stressiä pukkaa. onneksi itse ei tarvitse stressata mitään, elää vaan täysillä. sitä toivon muillekkin.
poistun nyt lapseni kanssa ulkoilemaan. toivottavasti ap:n mies löytyy.
Vierailija:
tapaamme heitä baareissa ja vapaa-ajalla.ja avokki tietää lapsesta, siitäpä se stressiä pukkaa. onneksi itse ei tarvitse stressata mitään, elää vaan täysillä. sitä toivon muillekkin.
poistun nyt lapseni kanssa ulkoilemaan. toivottavasti ap:n mies löytyy.
Tuo metsätie tosiaan on aika vilkas ja valaistu. Kai joku olisi nähnyt tai kuullut jotain, jos siellä olisi ikävää sattunut.
Toivottavasti kaikki on hyvin!
Kaikki on aivan hyvin, ja voit yrittää saada tuon kohtauksen pysähtymään. Säälittävää tulla varastamaan huomio toisen ketjusta. " Puhukaa minusta minusta minusta minusta!!!"
Vierailija:
avokilla on näet menestyvä yritys, ja hän syytää rahaa rattopojalleen, maksaa ja kustantaa kaiken. ymmärrän kyllä miestä, että haluaa pitää elintasostaan kiinni.ja--sitäpaitsi, minäkin saan osuuteni, myös minun elintasoni on tooodella mukava. en pelkästään panoreissuja, vaan ihan reissaamme yhdessä muissa maissa ym, ihan peittelemättä kaupungilla.. avokki siis asuu viereisessä kaupungissa.
ja nyt, laittakaahan kotimammat niitä säälittäviä huoraksi vertailuviestejä--minähän olen teidän mielestänne nyt maksullinen nainen, eikös vaan?
ja mikä ällöttävintä teidän pikku päässänne-- meillä on myös lapsi.
antakaa tulla iskuja, maatuskat, minä väistän:)
ja missä se ap:n mies luuraa?
vastaa ap? vai tuliko kotia toisen naisen kautta?
Ei se ole säälittävää, että antaa anteeksi ja rakastaa. Mutta on aika surullista, ettei mies ole kuitenkaan sen arvoinen, eikä edes yritä ansaita menettämäänsä luottamusta takaisin. Ehkä sinä sinkku-yh sanot olevasi tyytyväinen tilanteeseen, mutta jos et voi pysyä erossa miehestä, taidat silti kaivata jotain petikaveria enempää? Ainoa, joka saa kaiken, on se mies. Avokas ansaitsisi saada tietää, sillä hän on ainoa, joka ei ole tilanteessa omasta tahdostaan.
Toivottavasti ap:n mies palailee kunnossa kotiin.
Oli ruvenut aukomaan päätään grillillä ja siitä olivat napanneet sitten kyytiin kun oli käsirysy tullut.
Mutta on tämä järkyttävää kuinka poliisi ottaa puhelimet ja kaikki ja ei ilmoita perheelle mitään. Kyllä olen huojentunut kun näin oli käynyt, eikä mitään vakavapaa,pettämistä tai rikosta.
Pääsipähän ekaa kertaa eläissään putkaan, ihan oikein sille.
Ja muuten,joku joka huuteli red onionista jonkun miehen tuntomerkkejä, melkein osui kyllä mieheeni, paitsi että hänellä oli valkonen paita päällään.
T: Huojentunut ap, jonka elämä palailee taas uomiinsa.
Mietinkin että viitsinkö kaksosista tai vihkivalan uusinnasta sanoa mitään,koska se tosiaan on jo vähän liikaa kadonneeseen mieheen. Mutta sitten kuitenkin oli pakko sanoa, koska muuten kaikki olisivat vain sanoneet että jonkun sängyn lämmittäjänä on.
Jos haluaisin provoilla, tuskin kertoisin missä asuisin kuitenkaan:)
Joo no, kaikki hyvin loppu hyvin. Häpeissäänhän tuo mies on, mutta niin sietää ollakkin kun käyttäytyy kuin pahainen kakara...
kun munkin mies välillä katoo täältä malminkartanosta
ja meilläkin on kolme lasta, mut en mä ukon perään soittele
Olin huolissani jne. Lopulta saapui kotiin ja oli mukamas nähnyt jonkun vanhan koulukamun jonka luokse oli sammunut. 5 vuotta myöhemmin kuulin että oli tuona iltana pettänyt minua ja tuo vanha koulukamu olikin vanha tyttöystävä...
Mutta on hänelle oikeasti voinut sattua jotain. Tuo puhelimen kiinni laittaminen vähän epäilyttää. Jos siis onkin mennyt jonkin naisen luo, tuskin siinä ensimmäisenä tulee mieleen puhelimen sulkeminen. Sinuna ottaisin yhteyttä poliisiin tai johonkin tuttavaan, joka voisi käydä katsomassa metsäreittiä tai tulisi katsomaan lapsia että sinä pääset etsimään.
Eikö tässä ketjussa ollut kyse siitä että ap oli huolissaan miehestä, joka ei palannut yöllä kotiin? Missä vaiheessa sinusta alkoi tuntua että on hyvä idea repostella täällä omalla elämälläsi? Jospa menisisit mainostamaan itseäsi ihan omaan ketjuusi? Ei koko maailma pyöri sinun ympärilläsi.