Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Raskaana olleeyt, apuja!
19.10.2007 |
Mulla on nyt 32 viikko menossa ja nyt viime päivinä on alkanut ihme vihlontaa tuolla alapäässä. Ei se varsinaisesti satu, mutta ikävää on ja sitä kestää jonkin aikaa. Mitä tuo kipu oikein on?
Ja käveleminen on hankalaa kun tuntuu paine alapäässä. Onko nää normaaleja juttuja jo tässä vaiheessa vai mistä on kyse?
Kommentit (2)
ilmeisesti.
Ne tuntuvat todella ikäviltä ja ainakin musta hiukan pelottavilta, vaikkeivat vaarallisia olekaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rasittavaa viiltelyä jota jo aloin supistuksikin luulla.
ap