Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seksiä?

Vierailija
30.10.2008 |

Uudelle miehelleni näyttää riittävän kerta viikossa ja sekin minun aloitteestani. Hän sanoo ettei se ole hänelle tyypillistä käytöstä, vaan on ennen ollut aktiivisempi. Nyt hän joutuu syömään masennuslääkkeitä, joten se vaikuttaa haluihin. Ei tee aloitetta, minä olen se joka tekee. Silloin kuin seksiä on, se on aivan mahtavaa ja ihanaa ja täysin unelmaa! Syttyy kyllä kun lämmittelee, mutta minua arveluttaa, miksei haluaisi useammin....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin holtittomasti masennuslääkkeitä. Miksei teidän tuore suhde saa miehen masennusta hellittämään?

Nykyään haetaan heti läääkitys, kun elämä ei ole joka päivä kivaa tai iskee kolmenkympin kriisi. Ei vanhaan hyvään aikaan ollut edes synnytyksen jälkeistä masennusta, vaan mentiin pellolle hommiin samana päivänä.

Vierailija
2/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykysiin onneksi on asiat toisin! Ei lääkkeitä määrätä siihen, ettei ole kivaa... höh.

Ap:lle sanoisin, että miehesi ei tee sitä sinulle tahallaa tai et ole hänen silmissään varmastikaan yhtään vähemmän haluttava, mutta sairaus ja lääkkeet vain tekevät nyt tämän. Tue paranemisprosessia, niin toivottavasti homma hellittää. Masennus on asiraus siinä kuin mikä tahansa muukin, jos olisi jalka amputoitu, niin ei voisi toiset valittaa, miksei ihminen enää juokse niin kovaa kuin ennen.

Voimia parisuhteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minua arveluttaa, miksei haluaisi useammin....

... sanoo ettei se ole hänelle tyypillistä käytöstä, vaan on ennen ollut aktiivisempi. Nyt hän joutuu syömään masennuslääkkeitä, joten se vaikuttaa haluihin.

Masennus ilman lääkkeitäkin on jo hurja ja vakava sairaus, ja varmasti vaikuttaa koko muun elämän ohella myös seksihaluihin! Minusta on yllättävää, että mies on sinuun saanut tutustuttua vaikka on masentunut - yleensä masentunut ei näe kuin oman surullisen pienen maailmansa!

Ota selvää, ettei mies vaan tavan vuoksi syö masennuslääkkeitä (addiktio tulee esim bentsoihin todella helposti) vaan käy terapiassa myös! Pelkillä lääkkeillä ei masennuksesta toivuta, valitettavasti. Ja bentsoista on todella vaikea päästä irti...

Lisäksi kannattaa varautua, että masennuslääkkeet vaikuttavat myös erektioon; kova kulli voi lurvahtaa vaikka sisällesi! Mutta silloin ei kannata huolestua vaan vaikkapa imuttaa se taas kovaksi.

Kaiken kaikkiaan kannattaa muistaa, että masennus vaikuttaa ihan kaikkeen ja paras on heti aluksi lopettaa itsensä syyttely (siltä vähän vaikuttaa, että epäilet omaa viehätysvoimaasi, jos mies haluaa vain kerran viikossa). Muista myös, että et ole sairaanhoitaja, vaan tyttöystävä (poikaystävä?), joten älä anna masentuneen vetää sinua syövereihisi!

good luck

Vierailija
4/5 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy myös sellaisia lääkkeitä jotka eivät vaikuta niin paljon seksuaaliseen halukkuuteen.

Masentunut ei monestikkaan halua seksiä ihan masennuksen takia.

Vierailija
5/5 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksistanne! Tämä helpotti paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi