Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkanauhaongelma!

Vierailija
16.02.2007 |

Aion yllättää mieheni ja pukeudun ensimmäistä kertaa sukkanauhaliiveihin. Mutta yksi kysymys: Alushousuthan puetaan sukkanauhaliivien alle, ts. nauhat tulevat housujen päälle. Kuinka stringeistä päästään eroon seksikkäästi, paukautanko nauhat vain auki ja annan sukkien valua nilkkohin? Vai kiinnitänkö nauhat takaisin, siihenhän menee aikaa (tottumattomalta ainakin). Vai siirränkö vain alushousuja syrjään¿

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen aina tehnyt ja teen vastakin :)

Vierailija
2/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta.

Itse käytän sukkanauhoja pelkkänä asusteena/tehosteena eli sukat ovat silti stay up' it, jotka pysyvät kauniisti ylhäällä (eivät siis veny ja vanu siitä nauhan kiinnityskohdasta) ja joissa on myös kaunis sukan suu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä parempi jos pikkuhousuissa on haarassa halkio tai nepparikiinnitys.. housut voi jäädä päälle lisäkoristeeksi.

Vierailija
4/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne sitten toiseen järjestykseen.

Toi mielikuva on jäänyt ehkä jostain kuvastoista tms, että tulisi noin päin : ) Kaupassa mulle muuten sanottiin, että tavallisia stay upeja ei voi käyttää!! Toisaalta, stay upit painaa mun reisiin ikävät muhkurat, joten nämä on sen puoleen paremmat. Kiitos vielä!

Vierailija
5/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringejä ollenkaan... se se vasta yllättääkin mekon alta... ;)

Vierailija
6/6 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

stringejä ollenkaan... se se vasta yllättääkin mekon alta... ;)

Jes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi