Vesirokkoako...?
Tytöllä kaksi näppylää silmäkulmassa. Ei kuumetta. Ei tiedossa, että olisi " altistunut" vesirokolle, eivät esim. päiväkodissa tiedä ketään, kenellä nyt olisi rokko ollut.
No, mä oon tavallaan " toivonut" vesirokkoa, oon itse sairastanut sen vasta koulussa ja oli aika kova tauti, varmasti näin pienempänä tyttö pääsis helpommalla. Mutta nyt _tietysti_ ollaan suunniteltu " parisuhdeviikonloppua" , varattu hotelli, hommattu lapselle hoitopaikka jne... Huomenna pitäis lähteä.
Oltiin kyllä eilen uimahallissa, saattaahan noi näppylät olla jotain reagointia siihenkin, veteen tms??? Eiks niin?!?=)
Heittäkääpäs arvauksia, päästäänkö huomenna väsäämään pikkuveljeä/siskoa, vai kokeillaanko kuukauden päästä uudelleen?=)))
sitä mä ekana veikkaisin :-) Huomiseen mennessä ne näpyt on jo ihan selkeitä rokkonäppyjä, joten jos/kun eivät ole voitte lähteä hyvillä mielin. Jos ovat muuttuneet niin kuukauden päästä sitten... Vaikea näitä juttuja on ennustaa ja aikataulua toivoa :-/ Vesirokossa on itämisaika yli 2vko ja saatatte saada sen vaikka kauppa reissulla, eli on tullakseen jos tulee.
Toivotaan parasta, että ette nyt just sitä olisi saanut!