Onko aivan OUT lähteä perheen kanssa Päivä Tukholmassa -risteilylle Viikkarilla?
Seisova pöytä mennen tullen.
Kommentit (9)
Kysytkö ja mietitkö kaikkea muutakin tehdessäsi onko tämä OUT vai IN juuri nyt. Relaa nyt vähän ja tee mitä itse haluat.
Otettiin tosin Food Garden paluumatkalla kun ei sitä Buffaa toista kertaa jaksanut.
Voin lohduttaa, että olen toki hoikka ja akateeminen, joten jos minä viihdyin siellä, niin kyllä sinäkin kehtaat mennä...
Meillä oli Lyx-hytti keulassa, ja se oli mukava. On parisänky ja lapsellekin iso oma vuode. On telkku ja jääkaappi ja nojatuolit mahtavalla näkymällä.
Kun pienen lapsen kanssa ei voi myöhään riekkua, niin on kiva istua omassa keulahytissä kuohujuomaa maistellen, meren valoja katsellen.
Miettikää etukäteen mihin menette Tukholmassa, niin ei mene pelkäksi hortoiluksi koko päivä.
Rentoa. Ehkä rahvaanomaista, mutta me viihdytään.
Helppo mennä: puoli tuntia pendeltågilla T-centralenista Södertäljeen. Perillä ehtii olla pari-kolme tuntia eli ihan OK.
Ehkä iskä voisi mennä lasten kanssa tuonne tiedekeskukseen ja äiti jäädä Tukholmaan shoppailemaan ;)?
olen kokenut Viikkarin ainoaksi eettisesti hyväksyttäväksi vaihtoehdoksi. Punaisilla laivoilla jatkossa, kiitos, ei ollenkaan junttia enää.
Me oltiin just lasten (3v ja 7kk) kans Vikingin Mariella laivalla päivä Tukholmassa risteilyllä. Ja ihanaa oli!
Meil oli hytti kuudenessa kerroksessa ja se oli just paras lasten kanssa. Pienin kun kulkee vielä vallan rattaissa ja hissejä on tosi hankala saada. Kuudennessa kerroksessa oli kuitenkin kahvila, tax free, lasten leikkipaikka, kiva kahvila ja siitä kerroksesta pääsi sisään ja ulos laivalta. Eli syömään tarvi vaan kulkea hissillä.
Lisäksi Vikingin laivoissa on se kiva puoli että vanhaan kaupunkiin on kävelymatka. Meil 3v tyttö oli ihan innoissaan siitä paikasta. Kivoja lapsillekin suunnattuja pikku kauppoja ja tunnelmallisia kahviloita. Ei siis tarvinnut mennä mihinkään busseihin tai metroihin vaan ihan kävellen pääsi.
Sinne sai vauvalle sänkyjen väliin sellaisen pienen pinnasängyn maksutta. Pallomeri oli ihana.
Meil oli hauskaa ja kivaa. Out se kyllä on.
Mutta näis tavis-av-mammana ihan kivaahan sellainen on, meillä ainakin lapset tykkää ja onhan se jo kivaa vaihtelua kun ei tarvitse laittaa kahteen päivään ruokaa...