Mielipiteitä Emmiina nimestä?
Ristiäiset lähestyy ja pitäisi päästä sopuun lapsemme nimestä. Mitä ajatuksia Emmiina nimi herättää?
Tarkoitus olisi löytää nimi, joka ei olisi liian yleinen, mutta kuullostaisi kuitenkin " oikealta" nimeltä. Emilia on myös yhtenä vaihtoehtona, mutta se on liian suosittu mun makuun.
milla
Kommentit (35)
emmiina on musta liian keksimällä keksityn oloinen (vaikka on toki siis ihan nimi)
mun mielipide, koska en tykkää Emma nimestä..
en tykkää. Tulee mieleen että superyleisestä Emma-nimestä on haluttu vääntää jokin ympäripyöreä, yltiöpehmeä " nimi" .
Ei hyvä.
Enniinna olisi paremman kuuloinen
Arvasinkin, että tästä tulee monenlaisia mielipiteitä, mutta se oli tarkoituskin ;)
ap
En oikein tykkää Emmiinasta.. tosin tiedän yhden Emillankin..miks pitää vääntää nimiä?
Me ollaan miellytti kovasti siihen nimeen.
ap
Kuulostaa keksimällä keksityltä ja äänneasultaan jotenkin " mömmömäinen" . Miksi ei Emmi tai Miina?
Emmiina on tosi hankala ja omituinen. Siitä tulee helposti Emmiima.
Oletko koskaan kuullut VRK:n nimipalvelusta? Ja siitä, että nimien yleisyys ei ole makuasia?
Vierailija:
Miten niin Anastasia nykyään suosittu? Mun yhden tyttären toinen nimi on Anastasia mutta on kylläkin 16-vuotias.
tytön toinen nimi on emmiina =) siis tykkään kyllä
Idiootit!!! Mömmöt on teil housuis
En mina en mina, kieltelee eestiläinen. Ja samalta se kuulostaa suomeksikin, emminä mitään tehny.
Emmiina Ylva Samantha Öyhönkangas
tunnen kaksi emmiinaa,alkuun kuullosti kummalta,mutta äkkiä tottuu.