Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ostaa Emmaljungaa, koska en halua asioida Lastentarvikkeessa?

Vierailija
26.10.2007 |

Myydäänkö sitä muualla? En halua asioida Lastentarvikkeessa, kun olen saanut sieltä aina ylimielistä ja ikäää kohtelua.

Joudunko nyt ostamaan Briot tai Quinnyt ihan tämän vuoksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Lastentarvike Oy on monen muunkin boikotissa. He ovat olleet markkina-aseman väärinkäytön vuoksi oikeudessakin useita kertoja. Lastentarvike on Emmaljungan tytäryhtiö ja heillä on aikamoinen monopoli. Muuten, tiesittekö, että useimmat kuuluvat heidän ketjuunsa, vaikkei sitä näy missään. Meidän kaupungissa on 3 lastentarvikeliikettä (yksi Lastentarvike) joista kahden nimi on jokin ihan muu, mutta tuotteet samat. Vain yksi liike, neljäs siis, on muun omistan ja sitä siis voimme me boikotoijat käyttää :)

Vierailija
2/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on usein myynnissä huippukuntoisia menopelejä ja säästäähän siinä myös selvää rahaa.

Kun ostat muutaman kuukauden käytössä olleet, niissä on vielä takuutakin jäljellä!!!

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on ainakin ennen saanut hyvää palvelua. Rattaiden huollot mm ovat toimineet ovelta ovelle.

Tuon varsinaisen Emmaljungan huollon kanssa kyllä saa tapella. Ei kannata maksaa sitä mitä pyytävät korjauksista. Kannattaa ruikuttaa epäoikeudenmukaisuutta, tinkiä, sillä kyllähän Emmaljungien tulisi kestää ainakin 2-3 lapsella. Lisäksi joutuu kuskaamaan sinne teollisuusalueella rattaat huoltoon ihan itse.

Vierailija
4/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Seinäjoen Huvikummusta Emmaljungan rattaat. Ja samalla päätin etten enää kyseisessä kaupassa asioi. Palvelu oli töykeää ja ylimielistä. Myyjä ei tiennyt rattaista mitään vaan jouduin itse neuvomaan häntä rattaiden ominaisuuksista.

Samalla haukuttiin myös minun muut rattaat, Gesslein Baby Buggyt, Maclarenin Questit ja Teutonian Spiritit. Nämä tulivat puheeksi kun kuvailin mihin tarkoitukseen rattaita etsin.

Viimeinen tokaisu oli paras. Minulla on kyseiseen liikkeeseen yli sata kilometriä matkaa ja kysyin miksi oman kaupungin lastentarvikkeita myyvässä liikkeessä ei Emmljungaa myydä. Kaupungissa on kuitenkin yli 60 000 asukasta.

" No ei myydä, eikä tulla koskaan myymääkään koska meillä on yksin myynti koko phjanmaan alueella."

Just.

Nämä rattaat jäivät meidän viimeisiksi Emmaljunga-rattaiksi.

Vierailija
5/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiallisesti vain hyvää asiakaspalvelua :)

Vierailija
6/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnatkin ovat halvat kirpparilla.

ite oon ostanu kaikki emmaljunkani kirppareita, ja hyvin on työnnelty.

Tosin kerran olen sisäkumoin joutunu vaihtamaan ilmarenkaaseen.

Se oli halpa, noin 3-5 euroa ja löytyi prismasta.

Joo. hyvin on lykitty emmaljungilla kaikki muksut.

Pyörät on hyvät, isot ja kulkee hyvin lumessa, sohjossa jne. jne.

Ykkösvaunut ne on, suunniteltu pohjoismaisia olosuhteita vetren.

Suosittelen Emmaljunkia kaikille....

Vierailija
7/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut tosi hyvää palvelua! Tietävät paljon eivätkä tyrkytä (sitä inhoan). Huvitti ihan, kun tuplia menin katselemaan, niin myyjä esitteli eri mallit ja oikein ystävällisesti neuvoi, että kannattaa odottaa että vauva syntyy ja katsoa sitten, ovatko tuplat paras vaihtoehto vai pärjäätkö ilman (esim. seisomalaudan kanssa).. Oli asiakkaan puolella ja on ollut aina muissakin asioissa:-)

Vierailija
8/8 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin, myyjä ei tiennyt rattaista/vaunuista yhtikäs mitään !!! ei edes hintaa!! voi hyvä jumala,,,,kaduin myöhemmin sitäkin kun en ostanut brioja ,, joita tässä myymälässä niin haukuttiin ja tarjosivat omista brioistani vain 100e, joista jälleenmyymällä sain 300e!!