Millaiset olisi parhaat tossut päiväkotiin?
Vai riittääkö jarrusukat? Meillä kotona jarrut koko ajan käytössä kun muuten liukastelee.
Kommentit (7)
Meillä oli ensin käytössä Tintti-tossut, mutta molempien jalat hikosivat niissä TOSI paljon. Nyt pojalla nahkaiset sellaiset perus" jumppatossut" ja tytölle H&M:ltä hankitut vaaleanpunaiset " tanssitossut" .
Jarrusukissa on oman kokemuksen mukaan se ongelma, että ne jäävät kuitenkin aina välillä ulos mennessä jalkaan ja jarrusukkiahan ei tosiaan saisi pitää kengissä, kun jalka ei silloin luista normaalisti kengän sisällä vaan voi jäädä huonoon asentoon.
Itse tykkään Bobuxin,Robeezin ja Name Itin tossuista.Nahkatossut ei ole liian kuumat ja ne on mukavat jalassa.
Aivan ihanat tossut!! Ainoa miinus on etten ole löytänyt niitä muualta kuin Pikku-Kengurun valikoimasta ja nyt heiltäkin on nahkatossut ainakin netistä loppu =( Juuri tilasin ne ballerina-tyyppiset tossut, mutta eivät vielä ole käytössä.
joten lapsilla on tarrakiinnitteiset nahkasandaalit, ovat olleet tyytyväisiä
paitsi kesällä annoin olla iik paljain jaloin sisällä
jos niitä joka päivä pidetään, on aika merkittävä asia että on hyvät
ja tykkään lapsilla käyttää " villakankaisia" tossuja. Ne eivät hiosta ja ovat tosi mukavia jalassa. Lämpimimmillä keleillä nahkatossut, mutta Tinteistä olen samaa mieltä että ne hiostavat. Bobuxit ovat hyvät, mutta talvellä ainakin liian kylmät.
Meillä oli pojalla pienenä mokkasiinit eli sellaiset " sukat" joissa on alaosa nahkatossu ja yläosa sukka. Pysyivät tosi hyvin jalassa. Niitä saa esim. Lindexiltä. Sitten on ollut niitä nahkaisia Tinttitossuja. Niiden miinus on kova hinta (17-19 euroa), mutta niitä saa esim. huutonetistä edullisesti.
Nyt pojalla on erilaisia kumipohjaisia hahmotossuja (Postimies Pate, Tuomas Veturi jne) joita olen innostunut huutamaan eBaystä.
Pelkkiä jarrusukkia meillä ei ole koskaan päiväkodissa ollut, kun pitäisi olla sitten kahdet sukat päällekäin tai henkilökunnan vaihtaa sukat ulos lähtiessä (jarrusukat eivät käy jalkineiden kanssa). Riittävät varmaan kyllä ihan ok, mutta meillä tuntuu päiväkodissa kaikilla lapsilla olevan tossut tai muut sisäkengät jalassa.