Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio mennä enää koskaan töihin.

Vierailija
18.10.2007 |

Meillä on niin paljon lapsia ja pärjäämme näin oikein hyvin, että päätin, että minun työni ja iloni ja onneni on tämä, kotona kaikkien 6 lapsen kanssa olo.

En saa työkkärirahaa, eli siitäkään ei voi kukaan napista, lapsilisä on ainoa mitä saan. Ja miehellä tulot.

Varmasti saan monia haukkuja ja halveksuntaa päätökseni vuoksi mutta tämä on minun elämäni ja pidän siitä paljon!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en mene töihin, vaikka lapsia vain 4 ja 3 jo koulussa(parin vuoden kuluttua viimeinenkin)

Vierailija
2/37 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten opiskelut? Eikö olisi mukavaa voida auttaa omia lapsiaan, että saavat käydä lukiot ja kunnon koulutukset ilman suuria lainoja? Miksi elää vaan kädestä suuhun ja pakottaa omat lapsetkin aloittamaan aivan nollasta? En ymmärrä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme uusia vaatteita tarpeen ja joskus halunkin mukaan, lapset harrastavat kaikki paitsi pienin.

Kun lapset ovat isoja olen jo eläkkeellä.

Vierailija
4/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä jotain puolipäiväistä kun ovat päässeet koulu-uran alkuun.

Vierailija
5/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava valinta jos se kerran on sinun tahtosi, kukaan muu ei voi päättää perheenne puolesta, tee niinkuin sydän sanoo :)

Minä menen ilomielin tulevaisuudessa töihin, se taas on minun valintani. Minusta on ollut ihanaa olla kotona jo muutama vuosi, oikein olla vaan, mutta kyllä tahdon tulevaisuudesa tehdä muutakin.

Ihanaa syksyn jatkoa sinulle ja perheellesi!

Vierailija
6/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pikku putiikki, kivoja omia harrastuksia, matkustelua...

Onko sulla mitään omia juttuja?

Vierailija
7/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut elää ihanan lapsuuden neljän sisarukseni kanssa, kun äitimme oli kotiäitinä ja piti meistä tosi hyvää huolta. Tosin hän sai meidät sen verran nuorena, että viidennen lapsen aloittaessa koulun, hän alkoi opiskella ammattia (45-vuotiaana).

En voi kuin ihailla äitejä, jotka pystyvät omistamaan elämänsä lapsilleen. Minä en itse siihen pystyisi, sain vaivoin pakotetuksi itseni olemaan kotona siihen asti, että kuopus oli 3-vuotias (lapsia kaksi).

Vierailija
8/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä olen tehnyt jo 30 vuotta, yleensä kahta yhtä aikaa. Yrittäjyyttä takana nyt 17 vuotta. Veikkaanpa että kaiken kaikkiaan olen tehnyt neljä kertaa normaalityöuran verran jo nyt...

12

Vierailija
9/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on unelmani, se mitä olen aina halunnut. Usko pois, elän ihan täysillä ja päiväni ovat täysiä, ei ole tylsää lainkaan.

Vierailija
10/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsen äiti, lapset noin 10, 8 ja 7 vuotiaat ja on ollut aina kotiäitinä, kävi pelkän lukion koska on aina halunnutkin kotiäidiksi! mikäs siinä jos viihtyy. tosin kyllä tämä mamma välillä halusi opiskelemaan mutta koska ei saanut haluamaansa opiskelupaikkaa niin ei yrittänyt enäâ uudestaan.

Vierailija
11/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän se kotiäiti omaa elämää elää kuin kellon perässä juokseva virkaäiti!

Vierailija
12/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahalla tarkoita kysyä, mietin vain miten nämä asiat hoituu.

Ihannetilannehan tuo on!

Vierailija
13/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat töissä. En ole koskaan ymmärtänyt jakoa kotiäidin vs työssäkäyvät.

Jokainen on arvokas ja jokainen on erilainen. Se mikä sopii minulle, ei varmasti siovi kaikille muille äideille.

Tarkoitan sitä, että on tärkeää olla onnellinen siinä mitä tekee ja missä on, se on kaiken a ja o.

Vierailija
14/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

töitä olen tehnyt jo 30 vuotta, yleensä kahta yhtä aikaa. Yrittäjyyttä takana nyt 17 vuotta. Veikkaanpa että kaiken kaikkiaan olen tehnyt neljä kertaa normaalityöuran verran jo nyt...

12

Vierailija
15/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap:n unelma on pikku kävelyt niin ok.

Jos ei halua avartaa omaa mieltään millään uudella,sekin on ok.

Se on ap:n elämä ja vissiin unelma, mutta kaikella kunnioituksella, aika köyhä unelma ja tylsä.

Vierailija
16/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa ehtinyt työelämässä olemaan, muutaman vuoden vain. Miehen eläke riittää ja meillä on oma maksettu talo tuolloin.

Vierailija
17/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäät taloudellisesti sitten?

Vierailija
18/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA AP HIENOSTA PÄÄTÖKSESTÄ!

Vierailija
19/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paljoa ehtinyt työelämässä olemaan, muutaman vuoden vain. Miehen eläke riittää ja meillä on oma maksettu talo tuolloin.

Vierailija
20/37 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun onnellisuuteen vaikuta se oletko sinä onnellinen minun valinnastani.

Kyllä minulla riittää puuhaa. Käyn lasten harrastuksissa, ulkoilen heidän kanssaan, käymme miehen kanssa ulkona, baareissa, leffoissa, syömässä, konserteissa, käyn kavereitteni kanssa ulkona. Ja kun on sitä hiljaista omaa aikaa niin kirjoitan tai menen jumppaan tai kuuntelen musiikkia tai hoidan itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän