Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettikaupoista kannattaa tilata lapsille vaatteita?

18.10.2007 |

Joululahja ostoksia tässä mietin ja ostan mieluummin netistä kun kaupasta! Pojat toivovat noita cars autoja mutta niitä ei taida suomesta löytyä mitä meiltä puuttuu :( ainakaan täällä joensuussa en ole nähnyt...

Joko te muut olette jouluostoksia tehneet?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteet - Tenavalinna

Paljon hahmovaatteita, mm. Cars

www.tenavalinna.fi

Vierailija
2/21 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt paljon nettikauppoja ja nyt taas nuorimmaisen myötä päivitellyt kaupppojen tietoja itselle..

www.juhokusti.fi taisi muuten olla joensuulainen vaikka verkossa myös on:) mutta muita meidän perheessä hyväksi koettuja on ollut www.lastentaikamaa.fi, www.nirppanokka.fi, www.marakattimarssi.fi, www.myllymuksut.com, www.lastenmetsola.fi - listaa voisi jatkaa vaikka kuinka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden suurkuluttajana voin yhtyä tuohon Siruliisan listaan. Tuo Juhokusti on meille kanssa uusin tuttavuus mutta kiitettävästi on toiminut niillä muutamilla kerroilla kun tilannut nyt olen. Voisin lisätä tuohon listaan myös Pikku-Papoosen. Noista muiden maininnoista ei huonoa sanottavaa ole niistä mitkä on meille tuttuja mutta Sisukkaan olen laittanut syrjään/boikottiin kun olen sen verran monta kertaa joutunut pettymään muiden muassa toimitusvauhtiin sekä tuotteiden saatavuuteen.

Vierailija
4/21 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyviä kokemuksia tästä nettikaupasta. Tuotteita tulee koko ajan lisää.

http://www.tirnukka.fi

Vierailija
6/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölössä liike ja ohessa verkkokaupan osoite.

Laadukkaita Suomessa alusta loppuun valmistettuja

lasten vaatteita.

http://www.lastenvintti.mycashflow.fi/

Vierailija
7/21 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy täältä

http://www.juuliajajoonatan.fi

toimitukset ovat olleet nopeita ja mittoja olen saanut meilitse pyydettäessä.

Vierailija
8/21 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisia, mukavia, värikkäitä, hyvälaatuisia vaatteita vauvoille ja taaperoille (koot 50cm-122cm).

Uusia tuotteita tulee kauppaan jatkuvasti, valikoima on monipuolinen, nopea toimitus. Tervetuloa!

PikkuDino http://www.pikkudino.fi/

Vierailija
9/21 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri täältä www.lastenpuotiaarrearkku.fi Cupcaken sadevaatteet tytölle.

Vierailija
10/21 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.lillacompany.fi on avattu tällä viikolla. Elokuun ajan yli 100 euron tilauksista saa -5 % alea koodilla ELOKUU11.

Vierailija
11/21 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uusi nettikauppa Pikku Minea on avattu juuri. Osoite sinne on www.pikkuminea.fi

Vierailija
12/21 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ja laatunsa puolesta hyviä lastenvaatteita. Ja toimituskin oli nopea. Meillä ainakin ihastuttiin noihin kolmen omenan paitoihin, jotka tosi pehmeitä ja ihania päällä :) Ja nyt kun tilas nii sai vielä lahjakortin.

Vierailija
13/21 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja ostoksia tässä mietin ja ostan mieluummin netistä kun kaupasta! Pojat toivovat noita cars autoja mutta niitä ei taida suomesta löytyä mitä meiltä puuttuu :( ainakaan täällä joensuussa en ole nähnyt... Joko te muut olette jouluostoksia tehneet?

Jossain nettikaupassa olen cars auto paitoja nähnyt, mutta en muista missä. Minä välillä törmään uusiin nettikauppoihin googlen kautta=)

Oletko käynyt katsomassa Meidän Poppoon sivuja? Siellä on ihania paitoja pojille, minun poikani ihastui niihin kaikkiin=) Olivat todella laadukkaita. Jouluostoksia en ole vielä tehnyt, mutta kyllä olen yleensä tässä vaiheessa niitä tehnyt, jotenkin nyt on vaan jäänyt.Hyvä olla ajoissa niin saa mitä haluaa=)

Vierailija
14/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit hyviä vaatteita alle 2-vuotiaille, katso www.sribaby.fi On ainakin edullista ja siistiä. Ostin muutamia bodyja kokeeksi ja hyviltä vaikuttavat.

Vierailija
15/21 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/21 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse rakastan Ticket to Heavenin vaatteita varsinkin ulkovaatteissa.

Blogissani "ja niin paljon taas säästin..." kerron aika paljon niistä ja tilaaminen tanskastakin on yksi aihe.

Koitan myös todistaa, että yh-äitinä voin selvitä laadukkaista vaatehankinnoista lapsilisällä =)

Käy kurkkaamassa ja kommentoimnassa:

edullista.blogspot.fi

Ihanaista nettishoppailua kaikille!

Vierailija
17/21 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan alv 18 suomen 22, mustaakseni joten vähän hinnat nouseen, mutta ei merkittävästä. Itse kun olen tilannut maksoin visalla. Hyvin homma toimi. Toimitus kesti melkein kaksi viikkoa, kotiovelle tuli tavarat.

Vierailija
18/21 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tosi hyvä hakemisto nettikauppoja, juuri lastentarvikkeita kaikenlaisia. Kaikki kaupat on esitelty tuolla, niin että tietää minkätyyppisesta kauptasta on kyse. On paljon hlepompaa sitten päättää mihin menee katsomaan.

Itse olen ostanut tuolta Ipanallesta, jossa on aivan ihana valikoima kaikkea kivaa vauvoistalastenvaatteisiin ja leluihin.

Vierailija
19/21 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Oman kokemukseni homma toimi hyvin ja nopeasti!

Vierailija
20/21 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy vaikka mitä cars-aiheista. Postikulut ovat kyllä 15.95/tilaus, mutta lähes kaikissa tuotteissa myyntihinnat alhaisempia kuin Suomessa. Kannattaa vaikka kerätä kimppa.

Laita etusivulle kohtaan suche hakusanaksi Cars - löytyy monta sivua Cars-vaatteita, leluja...