Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teidän mielestä on kohtuullinen sähköpostin vastausaika kavereiden kesken? ov

Vierailija
18.10.2007 |

Eli tarkoitan sellaisia mitä kuuluu maileja missä ei mitään erityisen tärkeää ole. Vastaatteko/ odottateko vastausta piankin? Itsellä vähän huono omatunto kun työ on aika hektistä ja kotonakin kotityöt/ lapset vie oman aikansa niin ei välttämättä heti ehdi vastata kavereiden posteihin. Yleensä vastaan kahden-kolmen päivän sisällä mutt joskus saattaa mennä esim. viikko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain asialla on kiire, silloin soitetaan puhelimella. Vähän vähemmän kiireellisiä viestejä hoidetaan tekstareilla. Sähköposti on jo sellainen, että en loukkaantuisi, vaikka joku ei vastaisi jokaiseen viestiin OLLENKAAN! Kunhan nyt edes joskus vastaa.

(Itse vastaan yleensä heti, mutta vain siksi, että muuten unohdan asian...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kuukauteen riippuu siitä kuka on vastaaja, odotan siis vastausta. Itse vastaan mielellään saman viikon sisällä, joskus kyllä venyy

Vierailija
4/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen minusta ole mitään määrättyä aikaa. Jos tiedän ihmisen olevan kiireinen ja vastaavan kyllä kun ehtii niin jaksan odottaa. En minäkään aina ehdi edes viikossa vastata, toisinaan on niin paljon kaikkea että venyy. Joskus saatan laittaa vaikka viestin ja kertoa että olen saanut postin+vastaan kun ennätän ja se voi kestää.

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ne ei vastaa ollenkaan. En jaksa siitä vetää hernettä nenään, puhelimeen ne yleensä vastaa kuitenkin :) Itse vastailen parin viikon sisällä.

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan usein, niin vastaus nopeasti, jos taas vain pari kertaa vuodessa niin kyllä voi mennä vaikka kuukausikin minusta.