Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on mammat sellainen tilanne, etta pomoni syo minut kohta elavalta. ;) Imartelevaa, myonnan, mutta kiusallista myos. Onko kohtalotovereita? ;)

Vierailija
18.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katseista, eleistä jne huomaa niiiiiiiin selvästi, että ajatukset ovat kaikkea muuta kuin platoniset.

ap

Vierailija
2/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta katseista, eleistä jne huomaa niiiiiiiin selvästi, että ajatukset ovat kaikkea muuta kuin platoniset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se säkenöi ja porautuu syvälle.

ap

Vierailija
4/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se säkenöi ja porautuu syvälle.

ap

Vierailija
5/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit päätellä jotain siitä, missä silmäni sijaitsevat - toisin sanoen: mitä olen pystynyt huomaamaan ja mitä en.

ap

Vierailija
6/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä voit päätellä jotain siitä, missä silmäni sijaitsevat - toisin sanoen: mitä olen pystynyt huomaamaan ja mitä en.

ap

Vierailija
7/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitus tehdä tepposet... :-D

Vierailija
8/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet?

ap

Vierailija
9/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mielikuvitus tehdä tepposet... :-D

Vierailija
10/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Höpsis, olen samaa mieltä kuin ap, kyllä nämä jutut huomaa.

Vierailija
11/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kyselet?

ap

Vierailija
12/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kannat minusta huolta. :D Ensinnäkään en usko, että näitä juttuja yleensä " kuvitellaan" . Itse asiassa ihmettelen, miksi jotkut pitävät mielikuvituksen tekemiä tepposia niin todennäköisenä selityksenä. Sehän tarkoittaa toisinsanoen näkemystä, jonka mukaan ihmisten välillä on säpinää vain hyvin harvoin.

Olen todellakin eri mieltä! Uskon, että pientä vipinää tapahtuu tavallaan koko ajan. Minä pystyn nimeämään lähemmäs 10 miestä, jotka tekevät minuun jonkinasteisen vaikutuksen. Aivan varmasti vilkaisen heitä alitajuisestikin sillä silmällä, ja jos miehillä on yhtään sosiaalisten tilanteiden tajua, he kyllä huomaavat sen.

Toinen keskeinen juttu on se, etten todellakaan kuvittele tällaisen pienen säpinän tarkoittavan yhtään mitään enempää. Minulla ei siis ole mitään syytä pettyä suhteessa pomooni. :D Miksi pettyisin - enhän odota häneltä mitään muuta!

En käsitä, miksi niin monille naisille joutuu pitämään näitä arkisen flirtin alkeiskursseja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi