Miksi Timo ei pidä Martinasta ?
Siksi että Martina ei suostunutkaan Timon lääppimiseen ja uskalsi haukkua Timoa. Eli Timo on just tyypillinen luuseri, alkaa haukkumaan naisia joihin ei mene läpi hänen lipevyys
Kommentit (55)
mutta sanoihan Timo ihan rehellisesti ja ihan suoraan selvin sanoin että oli kiinnostunut Helistä mutta Heli ei ollut kiinnostunut siitä. Joten enpä oikein jaksa uskoa että ois ollut mukamas Martinasta kiinnostunut.
" että naimisissa olevaa joku mukamas himoitsee"
uskonpa että loppujen lopuksi aika harvalle.
Eikä varsinkaan jos olet suljettuna sellaiseen tilaan missä kiinni jääntikin ois 100% varmaa.
Nehän on tuollaisille miehille helpoimpia, eivät joudu aloittamaan vakavaa suhdetta.
tummista ja mutta vapaista ei siis varatuista naisista.
Minulla on hyvä ihmistuntemus, arvasin heti senkin kun Bb alkoi, että Kadi on viinan perään ja että Sauli on homppeli.
Timo itse sanonut että Kadin ulkonäkö ok, mutta muuten...
Vierailija:
Timo itse sanonut että Kadin ulkonäkö ok, mutta muuten...
Ei kai se muutenkaan tarkoita että tykkää jokaisesta tummasta. Minäkin tykkään tummista mutta ei jokaisesta.
Timon mielipidettä ei tähän nyt saada, mutta joka tapauksessa en todellakaan usko että Timo ois uskaltanut/halunnut muutenkaan Mrs. Hunkia vokotteleen koko kansan nähden.
Tuo taloon huumoria ja hauskoja juttuja:)
Martinakin oli ihan ok varmasti oikeasti, kova kuori vaan päällä ja esittämisen makua. Mutta pohjimmiltaan ihan mukavan oloinen.
Vierailija: