Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko te, että alan päästä yli katkeruudesta?

Vierailija
18.10.2007 |

Siis olen yksi niistä ruikuttajista, jotka ovat täällä purkaneet ahdistusta tärpittömyydestä.

Minä alan olla jo selvillä vesillä.

Tiedättekö minkä ansiosta?

NO RASKAUDEN TIETTY! Olen siis raskaana, ollut viimeiset 20 viikkoa ja päivä päivältä elämä näyttää yhä valoisammalta. =)

Hedelmättömyyden ahdistukseen on vain kaksi parannuskeinoa.

1. Terapia, terapia ja terapia

2. Raskaus, joka sujuu ihan normaalisti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap että siitä tie ulos vie vain raskauden kautta? Uskon sinua että sulla se meni noin, itselläni jossain vaiheessa vain alkoi elämä voittaa ja rupesimme suunnittelemaan elämää ilman lasta.

Tosin tää vauveli päätti sittenkin tulla, mutta se katkeruuden vaihe oli jo eletty ja alistuttu olemaan

kaksin.

Vierailija
2/3 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän aloituksen, koska täällä hedelmättömyyden katkeruus tuomitaan aina jyrkällä kädellä.

Poispääsy tästä on, se vaan vaatii paljon työtä sen eteen.

Vierailija:

Meinaatko ap että siitä tie ulos vie vain raskauden kautta? Uskon sinua että sulla se meni noin, itselläni jossain vaiheessa vain alkoi elämä voittaa ja rupesimme suunnittelemaan elämää ilman lasta.

Tosin tää vauveli päätti sittenkin tulla, mutta se katkeruuden vaihe oli jo eletty ja alistuttu olemaan

kaksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio turvautua mihinkään terapiaan, koska katkeruus tällaisesta asiasta on luonnollista. Jos läheiset eivät pysty hyväksymään sitä, että olen muuttunut ihminen, niin läheisten kannattaisi hakeutua terapiaan. Uskon, että vain raskaus ja lapsi voi parantaa tästä katkeruudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän