Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin kokemuksesi terveydenhuollossa? Missä se tapahtui?

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti hyvin hengitystietulehduksen ja verikokeet.

Vierailija
2/16 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä leikkurissa ovat käyneet lapseni putkituksessa. korvalääkäri, anestesialääkäri ja hoitsut ihan huippuja. aivan kuin oisi kotiin mennyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lekuri sitten vaivautunut tutustumaan papereihini. Kun pyysin ehkäisyrengasreseptiä, alkoi lääkäri haukkua hormonaalista ehkäisyä noin yleensä, mutta että " jos vaihtoehtona ovat tällaiset _toistuvat abortit_, niin kai se on sitten parempi käyttää hormonaalista" . Hetken nikottelin itsekseni ennen kuin sain sanottua, että anteeksi vaan, tämä oli pitkään toivottu lapsi ja ehkäisyä pyysin siksi että varsinkin mies halusi pitää taukoa vauvanteossa keskenmenon vuoksi. Vauva oli siis menehtynyt kohtuun varhaisilla viikoilla, vaikka km todettiinkin vasta np-ultrassa. Ei lähtenyt koskaan vuotamaan pois, joten jouduttiin kaapimaan. EN ikäpäivänä tekisi aborttia. Lääkäri ei vaivautunut edes pyytämään anteeksi kommenttiaan :( Jäi paha maku. Mutta mainittakoon, että tietämättäni olinkin jo uudestaan raskaana, kun tuo tarkastus tehtiin. Joten eipä tullut käyttöä renkuloille :D

Vierailija
4/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten samantien lisäksi se paras!

Vierailija
5/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen olen aina varonut enemmän potilaita, olivatpa sitten humalassa tai selviä.

Vierailija
6/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspoliklinikalla synnytystapa-arvioinnissa ultraava erikoislääkäri totesi todella kiukkuisena, ettei tämä vauva ole koskaan perätilassa ollutkaan! Pitäisi kuulemma äkkiä saada kaikille neuvoloille se ultralaite! Siis samassa huoneessa viikko ja kaksi aikaisemmin oli selkeästi perätilassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole edes urbaani legenda vaan aivan totta! Arvatkaa missä lapseni hampaat on hoidettu sen jälkeen?

Vierailija
8/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuri kimppu risuja teille hoitajat! hyi hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi en yksilöi tapahtunutta.

Vierailija
10/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsi vielä lopuksi että " ymmärrättehän että nykyään on vaikea saada kunnollista henkilökuntaa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi, että vaivaani löytyisi syy eräällä tutkimuksella, mutta sitä ei tehdä, jos en ole paljon enemmän kipeä. (Niin tokihan menen tk:seen jos ei mitään kipua tunnu missään.. ihan huvikseen vaan ajattelin mennä.)

Vierailija
12/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huonoin on myöskin Tamperelaisella lääkäriasemalla, itseasiassa sen fysioterapian puolella. Eräs fyssari nimittäin UNOHTI minut kippiin pää alaspäin n. puoleksi tunniksi... Ei kivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin anestesialääkäri hanurista, mutta hoitaneessa kätilössäkään en hurraamista.

Vierailija
14/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärihän siihenkin tarvittiin hoitamaan asia. Lääkäri sanoi anestesialääkärille että anna se rauhoittava tuolle hoitsulle =)



Itse asiassa tämä nauratti niin paljon että viimeinen ponnistus hoitui ihan sen voimalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini huoneeseen ensimmäisen kerran; ei esitellyt itseään, tokaisi vain että minkäs takia täällä kuolevia potilaita tehohoidetaan. Äitini oli jo 1½ vuoden ajan saanut kaiken ravitsemuksensa/nesteytyksensä gastrostoomaan (letku suoraan mahalaukkuun). Äiti oli täysissä sielun voimissa ja eli vielä 3 viikkoa, ilmeisesti muun kurjuuden lisäksi olisi nälästäkin pitänyt kärsiä....

Vierailija
16/16 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onneksi selvisin, mutta en hoitajan vaan lääkärin ansiosta. Ko hoitsu ei ole töissä eikä saa hoitsun töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän