Lue keskustelun säännöt.
Eikö kannattaisi ennemmin tukea hoitajia niissä vaatimuksissaan,
17.10.2007 |
jotta saisivat mitä pyytävät, kuin haukua ahneiksi paskoiksi yms. Vältyttäisiin siltä joukkoirtisanoutumiselta ja kaikki saisivat hoitoa kuten ennenkin.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsopas peiliin.
Vierailija: