Aion vaatia huomisella lääkärinkäynnillä sektion ensi viikoksi.
En ala riskeerata lapseni ja itseni hengellä, joten mieluummin tehdään suunniteltu sektio kuukautta ennen laskettua aikaa.
Ja hoitajat eivät saa sympatiaa minulta pennin vertaa. Aion hyppyyttää niitä oikein koko rahan edestä.
Kommentit (41)
vaan en poistu vastaanotolta, ennen kuin lähete on kirjoitettu ensi viikoksi.
ap
Olisit kasvanut aikuiseksi, ennenkuin aloit äidiksi.
Ja kyse ei ole mistään antamisesta, vaan minä OTAN sen sektion.
ap
oot hassu, kun luulet että se toimii noin =O
Vierailija:
vaan en poistu vastaanotolta, ennen kuin lähete on kirjoitettu ensi viikoksi.ap
Ennenkin saunassa naiset ihan issekseen synnyttivät- palataan juurillemme vaan
Vierailija:
Ja kyse ei ole mistään antamisesta, vaan minä OTAN sen sektion.ap
Vierailija:
oot hassu, kun luulet että se toimii noin =O
Alkaako vituttaa, kun synnyttäjät toimivat asian eteen, eivätkä vikisi?
ap
Vierailija:
Miten sä otat sen? Leikkaatko itse ensi viikolla mahasi auki? Kukaan lääkäri sitä ei tee.
Vierailija:
sinä saat mitä sinulle annetaan, koskee myös lastasi ja sen maailmaantulotapaa
Sinuna menisin hieman nöyremmällä asenteella.
T. se joka pelkopolilla käynyt
Vierailija:
Sinuna menisin hieman nöyremmällä asenteella.
T. se joka pelkopolilla käynyt
Ajattelen lapseni ja itseni hyvinvointia. Sen enempää nöyryyttä ei tarvita. Ei ole yleensäkään ollut tapana nöyristellä lääkäreille tai hoitohenkilökunnalle.
ap
ihan varmasti tolla asenteella, mutta et sektioon...
Vierailija:
No ei lopu lääkärit, mutta sektioita ei tehdä kuukautta ennen laskettua aikaa huvin vuoksi.
Vaikuttaako siltä, että minua naurattaisi? Tämä sektio tehdään lapsen ja minun turvallisuuden ja hyvinvoinnin, ei HUVIN takia.
ap
Vierailija:
ihan varmasti tolla asenteella, mutta et sektioon...
Ja jos lapsi syntyy n. kolme viikkoa ennen laskettua aikaa, niin miten helvetissä se voi olla keskonen? Toivottavasti et ole hoitaja, nimittäin typeryytesi on melkoista.
ap
Ja kyllä. Olen hoitaja ja tiedän, että on täysin turhaa kaivaa verta nenästään hoputtamalla syntymää, kun vauva ei ole valmis. Toivottavasti et ole tuleva äiti, sillä mielestäni typeryytesi on ilmeistä!
Vierailija:
Ja jos lapsi syntyy n. kolme viikkoa ennen laskettua aikaa, niin miten helvetissä se voi olla keskonen? Toivottavasti et ole hoitaja, nimittäin typeryytesi on melkoista.ap
Sun eka viesti, KUUKAUTTA ennen. Nyt se on n. kolme viikkoa. Huomenna varmaan jo itseasiassa pari päivää lasketun ajan jälkeen. :-D
sektiota kuukautta tai edes 3 viikkoa ennen laskettua aikaa. Itse menin eml-sektioon eli yksityislääkäri leikkasi julkisessa sairaalassa. Suostuvat leikkaamaan viikkoa ennen laskettua aikaa, eivät aikaisemmin. Mitä pidemmälle päästään, sitä paremmin vauva pystyy esim. hengittämään.
Uskon, että voit ehkä saada sektion, jos käyttäydyt riittävän mielipuolisesti, mutta et varmasti saa sitä vielä, max. noin viikkoa ennen laskettua aikaa.
Itse kaksi vaikeaa synnytystä läpikäyneenä ja pelkopolin kautta sektioluvan seuraavaan synnytykseen saaneena en usko, että niitä niin vain vaatimalla saa.