Oletko jo katsellut itsellesi hautapaikkaa
kuuluu nimittäin kuolinkellot jo tänne asti
kolmella hymiöllä
Kommentit (28)
On tiedossa. Sukuhaudassa vielä runsaasti tilaa, paikat kaikille nyt elossa oleville ja muutamia vapaita paikkoja jää meidän jälkeenkin.
Olen pyytänyt että mun tuhkat tuodaan kotipihaan.
Ei mitään hautapaikkoja, haluan testamentata ruumiini lääketieteelle, kaiken mikä on kelpaavaa saa kierrättää. Näin olen päättänyt jo nuorena.
Pakkasta -50 ja pitäis krematorio lämmittää
Minulla on paikka lasteni haudassa. Uurnahautapaikkaan mahtuu 9 uurnaa.
Äidin kanssa samaan hautaan. Äiti kuoli 2016. Äidin päällä paikka valmiina. Samaan kiveen nimi tulee.
Kyllä, tuhkani sirotellaan mereen.
Olen suunnitellut oman hautakiveni jo vuosikausia sitten. Siihen tulee huumoriläppä - teksti. Pitäisi olla tietty teksti, joka on vain ja ainoastaan läpällä.
Juuu, samaan hautaan äidin ja isän kanssa, siellä on uurnille tilaa. Samaan hautaan aikanaan tullaan myös lapseni hautaamaan ja jos hän koskaan saa lapsia niin myös heidät kun aija jättää.
Uurnalleni on paikka olemassa sukuhaudassa.
Pitääkö sellainenkin. En ole tiennyt. Mitä jos joku kuolee tapaturmaisesti 18-vuotiaana niin kai sen läheiset jonkun hautapaikan järjestää??! Oon jo yli 20v. enkä ole tiennyt et hautapaikkakin pitää olla. Kaikkea sitä.
Olen, mutta lähinnä sillä silmällä mihin mut voi ripotella. Hautausmaat alkaa olee täynnä ja siel on ahdasta. En ole eläissäni sietänyt liiallista läheisyyttä, joten ei inspaa ajatus makoilla jonkun vieressä tai yllä tai alla.
Kyllä mut joku johonkin kuoppaan työntää.
Mökkijärvi on minun hautapaikkani.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hautapaikkoja, haluan testamentata ruumiini lääketieteelle, kaiken mikä on kelpaavaa saa kierrättää. Näin olen päättänyt jo nuorena.
Sama täällä, testamentti tehty jo vuosia sitten.
Tuhkaus ja tuhkien sirottelu jonnekin luontoon.Paikkaa en vielä tiedä.
Kymmenen vuotta sitten jo varasin. Entä sinä itse?