Tajuatteko hoitsut, että ihmisiä kuolee joukoittain sairaaloihin jos lakko alkaa!!!
Kommentit (66)
Saamme heittää hyvästi julkiselle terveydenhuollolle. Se saa palvelua joka maksaa
Onneksi minulla on varaa maksaa yksityispuolellakin palvelut- mitenkän hoitsuilla, jotka työttöminä ilman korvauskai kotona loikoilevat ja masentuvat
Lakko ei toiminut kahdella edelliselläkään kerralla, miksi se olisi toiminut nyt? Ihan suoraan sanottuna, ei sillä teidän myötätunnolla/sympatioilla ole merkitystä, ei se korvaa kohtuullista palkkaa.
Tässä olisi pitänyt toimia jo aikaa sitten, jotta tämä olisi estetty, mutta ei ketään kiinnostanut. Ei teitäkään, veikkaisin.
että pidän työstäni. Minun on vaikea kuvitella, mitä muutakaan tekisin, mutta en ole valmis uhraamaan omaa terveyttäni. Minulla on perhekin, jolle pitäisi antaa aikaa. ja muitakin asioita.
Vierailija:
edes kokeilla lakkoa ennen tähän absurdiuteen menemistä. Kyllähän lääkäritkin onnistuivat omassa lakossaan suojatyöstä huolimatta. Mutta ilmeisesti hoitajat pelkäävät, että kauan kestävä lakko tulisi liian kalliiksi ja luottavat nyt, että tällä pelotteella palkankorotus saadaan ilman taloudellisia menetyksiä.
Silloin kun irtisanomisista ei vielä puhuttukaan?
Täällähän hyvin selvästi sanottiin, että heille sillä lakolla ei ole merkitystä, sillä suojelutyö tehdään silti. Heitä ei kiinnosta koko lakko, että siinäpähän hoitajat kärsivät. Siinähän hoitajat menettäisivät rahaa eli hyvä vain.
Onko mielestäsi mahdollista, että tälläisellä asenteella olisi jotain merkitystä asiassa? Uutisissakin haastateltiin silloin ihmisiä, jotka sanoivat, että hoitoalan lakko ei pure. Onko siis ihme, että turvauduttiin siihen viimeiseen keinoon? Mielestäni on myöskin epätodennäköistä, että irtisanoutumisiin asti mennään. Uskon, että sopimus tehdään jo sitä ennen.
Kun hoitajat nyt irtisanoutuvat niin kamalasta ja huonosti palkatusta työstä, mutta seuraavassa lauseessa ovat palaamassa takaisin ja vielä samaan paikkaan. Jos mitta on todella täynnä, niin mitä te enää murehditte töihin paluusta!! Mars muualle sitten vaan