Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilen nähdä parille ensimmäiselle. Kerro jotain isestäsi.

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkö pahan virheen jos koetan ottaa asian jotenkin puheeksi? Tällä hetkellä välimme tosiaan ovat viileänlaiset, ajauduimme erimielisyyksiin jokin aika sitten.. Mutta pelkään menettäväni hänet jos koetan asiaa ottaa puheeksi.. tämänhetkinen tilanne on kyllä raastava!

Vierailija
22/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti vai ei?

Olen ihan alkuvaiheessa raskaana miehelle, jonka kanssa en seurustele. Seksisuhteessa olemme olleet jo 3,5 vuotta ja olen miettinyt pitkään sen lopettamista, mutta seksi on loistavaa. Suhteella ei ole tulevaisuutta, vaikka toisistamme välitämmekin ja olemme ystävystyneet vuosien varrella. Kumpikaan meistä ei ole enää naimisissa, seurustelusuhteessa tms., mutta tiedän takuuvarmasti, että mies haluaisi minun tekevän abortin. Itse olen aina vastustanut sitä, enkä ole vielä uskaltanut kertoa miehelle raskaudesta. Tein testin viikko sitten. Lisäksi pelkään keskenmenoa, koska vuodan hieman verta (ei kirkasta).

Minulla on murrosikäinen tytär avioliitosta ex-mieheni kanssa ja olen aina halunnut toisen lapsen. Lapset pystyisin itse elättämään, sillä olen suht. isotuloinen, mutta totta kai haluaisin mieluummin miehen rinnalleni. Lapsen biologisesta isästä ei sellaiseksi ole, kuten ei ollut exästäkään (hän sentään halusi isäksi, mutta rakastui toiseen pian vauvan syntymän jälkeen).

Kannattaisiko mielestänne kertoa miehelle vai katkaista välit ja jättää kertomatta? Tai kertoa vasta sitten, kun aborttia ei enää saa. Kannattaisiko tehdä abortti ja odottaa, että löytyisi sellainen mies, joka haluaisi naimisiin, lapsen jne. Toisaalta se on luultavasti jo myöhäistä, sillä olen jo 37-vuotias...

Kokemuksia ja kommentteja, please. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erimielisyyksiä ystävän kanssa..... mikä meidän suhteessamme mättää? Pitääkö epäilykseni paikkaansa?

Kiitos.

Vierailija
24/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapsen kanssa, niin onko isä mukana kuvioissa?

Sorry, jos tuli paha. ;)

Vierailija
25/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät tummat hiukset. Ikää 30. Kotiäiti.

Vihreät silmät.. väsynyt.

Kiitän jo etukäteen.

Vierailija
26/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, että kerrot raskaudesta miehelle ennen kuin abortti olisi mahdoton. Raskauden jatkosta en ole varma. Näen sinulla lapsen, mutta se saattaa olla jo olemassa oleva lapsesi. Vaakakuppi kallistuu kyllä sen puolelle, että et saisi keskenmenoa, vaan pitäisit lapsen ja vahvistuisit tämän kokemuksen myötä entisestään.

Näen, että sinut valtaa ikään kuin sisäinen pakko kertoa miehelle asiasta.

Joka tapauksessa selviät tästäkin tilanteesta hienosti!

T: AP

Vierailija
27/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei ole paha ihminen, hänen huono itsetuntona saa hänet toimimaan tällä tavalla. Hän ei ole itsekään tästä ylpeä, mutta ei kykene muutokseen tosipaikan tullen. Hän antaa itse kuitenkin erilaisen kuvan itsestään. Vahvan, mutta on todellisuudessa heikko.

Elämä tulee häntä opettamaan. Siihen saakka on hyvä pysytellä hiukan loitommalla. En kuitenkaan näe, että välinne menisi kokonaan poikki.

T: Ap

Vierailija
28/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias ruskean-punaiset, 1 lapsen äiti...Mitä näet:)

Vierailija
29/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tässä, hiukset ruskean punervat tietty.

Vierailija
30/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat nyt uusia haasteita. Olet jumittunut suorittamiseen, jolla ei ole " mitään merkitystä" . Olet alkanut kiertää kehää, joka saa maailman näyttämään rumalta sinulle ja perheellesi.

Uskalla tehdä muutos. Tiedät sisälläsi, että sinusta on siihen. Palaa siihen intohimoosi, jota ennen koit. Näen, että tulet menestymään. Pysy vain rehellisenä itsellesi. Aina se ei tule olemaan helppoa, mutta selviät kyllä.

Vierailija
31/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle. olen aika masentunut tai jotakin... Nainen 25 ja vaalea

Vierailija
32/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet urastani, perhestäni, liitostani?

Vierailija
33/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksesi on niin totta! Niin toden totta joka sana.

Ja muutosta olen luomassakin.

Osaatko sanoa, mikä olisi paras ajankohta tälle muutokselle?

Vierailija:

Kaipaat nyt uusia haasteita. Olet jumittunut suorittamiseen, jolla ei ole " mitään merkitystä" . Olet alkanut kiertää kehää, joka saa maailman näyttämään rumalta sinulle ja perheellesi.

Uskalla tehdä muutos. Tiedät sisälläsi, että sinusta on siihen. Palaa siihen intohimoosi, jota ennen koit. Näen, että tulet menestymään. Pysy vain rehellisenä itsellesi. Aina se ei tule olemaan helppoa, mutta selviät kyllä.

Vierailija
34/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa koet väsymyksen etsimiseen ja paadut " normaalille" tasolle. Tämä ei tunnu mukavalta, mutta loppujen lopuksi toimii käytännössä. Elämä ei ole paatumisen jälkeen enää niin hankalaa, tosin siitä häviää se terävin kärkikin. Hyvässä ja pahassa.

Näen sinut onnellisena mummona kiikkustuolissa, miestä en näe. Lapsenlapsia on jaloissasi liuta ja ne kaikki haluavat viettää aikaa kanssasi. Pyrkivät syliisi. Aurinko paistaa, olet vanhassa keltaisessa rakennuksessa, joka sijaitsee Itä-Suomessa. Pihassa on kukkia ja paikassa vallitsee syvä rauha ja onni.

Vierailija
35/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule hankkimaan lisää lapsia. Tai mahdollisesti on tulossa vielä yksi, mutta pitkän ajan kuluttua. Miehesi kanssa pysytte yhdessä, tosin syvää yhteyttä en välillänne näe.

Lapsesi kanssa tulet olemaan hyvin läheinen läpi elämäsi.

Vierailija
36/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystäväsi ei ole paha ihminen, hänen huono itsetuntona saa hänet toimimaan tällä tavalla. Hän ei ole itsekään tästä ylpeä, mutta ei kykene muutokseen tosipaikan tullen. Hän antaa itse kuitenkin erilaisen kuvan itsestään. Vahvan, mutta on todellisuudessa heikko.

Elämä tulee häntä opettamaan. Siihen saakka on hyvä pysytellä hiukan loitommalla. En kuitenkaan näe, että välinne menisi kokonaan poikki.

Vierailija
37/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:AP

Vierailija
38/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hyvän viran työssä joka tyydyttää sinua. Ihan unelmien täyttymys se ei ole, mutta hyvä kuitenkin. Pojistasi tulet olemaan ylpeä, varsinkin esikoisesta. Hän tulee menestymään monella saralla.

Näen teidät perheenä loppuun saakka. Pieniä kuoppia on matkalla, mutta niistä selviätte ilman suuria draamoja.

Vierailija
39/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoleti!

Vierailija
40/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mieheni onko hän tukenani?