Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilen nähdä parille ensimmäiselle. Kerro jotain isestäsi.

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Vaalea N

Vierailija
2/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö jotain perheemme terveydestä ja lapsiluvusta?

Kiitos paljon ap vastauksistasi, uskon että sinulla on näkijän kykyä :)

t.14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein nelikymppinen, tumma, kahden lapsen äiti ja tällähetkellä tosi kyllästynyt omaan työhöni. Näkyykö kenties muutoksia töissä?

Vierailija
4/46 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ospa tällä kertaa onnistaisi. Olen aina huomannut nämä ketjut liian myöhäisessä vaiheessa, mutta katsotaan miten nyt käy, ehdinkö vielä mukaan?

Olen vaalea, 29-vuotias äiti. Haluaisin tietää löydämmekö jossain vaiheessa isomman asunnon? Entä lapset? Kuulisin myösmielellä ni parisuhteestani sekä siitä miksen tunnu saavan elämästä " otetta" tai tuntuu kuin en löytäisi oikeaa polkua!

Vauvan nimeä mietitään. Mistä tiedän mikä on hänelle " oikea" nimi? ...olipa hassu kysymys...=)

Vierailija
5/46 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko minulle rakkauselämään? Olen vähän alle 30 tumma nainen, lasteni kanssa yksin elellyt jo vuosia. Eräs ristiverinen käväisi elämässäni, mutta jotain tähän tuli ja taisi loppuakin jo..

Kaipaan kovasti elämääni jo rakkautta.. Jokohan sitä pian tulisi, näetkö? Huomenna olisi tarkoitus lähteä kavereitten kanssa ulos, tapaisinko siellä hänet?

Vastapalvelukseksi voin katsella sinulle tulevaan haluamaasi asiaan ;)

Vierailija
6/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis lakko menee, mutta projekti hoituu! Ja tietysti voit tähän itse vielä vaikuttaa, mutta tähän sinulla on nyt ainakin vahva suuntaus.

T: AP

Vierailija
7/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äännyttää teitä entisestään toisistanne.

Jos päätät aloittaa keskustelun ystäväsi kanssa on sinunkin oltava rehellinen hänelle. Et siis voi lähteä soitellen sotaan ajatellen, että vain hänellä on piilotettuja asioita sydämellään. Myös sinulla on.

T: AP

Vierailija
8/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin poissa palstalta kun olit vastannut minulle (taidat olla hyvä!). Nyt olen koneella.

t. se 57

Vierailija
9/46 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet on vienyt voimia ja toivon, että löytäisin keinoja saada " itseni takaisin" . Näetkö minulle jotain?

Kiitos!

Vierailija
10/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v. vaalea nainen. Olenko raskaana, vai en? Näetkö meille enemmänkin lapsia? Entä työkuviot?

Vierailija
11/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)kiitos, niinpä. Tosin luulen että ne natinat on nyt natistu tässä ja virallinen, fyysinen ero vain ajan kysymys. Ehkä aina olemme " yhdessä" yhteisen lapsen takia.

Näetkö vielä urasta/ sen kehityksestä" mahdollisesta uudesta suunnasta jotain.

Kiitos jo vastauksestasi...

Vierailija
12/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta, humanistitutkinto,jatko-opintohaaveet, ihana mies ja pieni poika. Lapsella krooninen sairaus. Kuinka hän selviää elämästään?

Vierailija
13/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin puuroutuu. Mietit ehkä liikaa ja annat arjen tappaa selvän näkemyksesi.

Luota itseesi! Näen, että sisälläsi on vahva tahto ja varsinkin kyky tehdä haaveilemasi asiat todeksi. Muutaman vuoden kuluttua olet tullut ulos " tunnelista" ja olet saanut uskon itseesi takaisin. Saavutat unelmasi!

Anna ajan kulua rauhassa ja seuraa merkkejä. Kaikki tapahtuu ajallaan ja juuri silloin kun niin on tarkoitettu. Voit luottaa siihen.

T: Ap

Vierailija
14/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuasi lapsia koet äitiyden vahvasti ja jäätkin kotiin pitkäksi aikaa. Töihin palaamisen näen tapahtuvan vasta noin 10 vuoden kuluttua siitä, kun esikoisenne syntyy. Tätä et meinaa nyt uskoa, mutta näin näen.

Tulette olemaan onnellinen perhe. Näen teidät omakotitalossa, jossa on ainakin yksi koivu pihassa.

Vierailija
15/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 35

Vierailija
16/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkuvioissa näen sinut ihmisläheisessä työssä, jossa tulet olemaan hyvin tyytyväinen. Työilmapiiri tulee olemaan hyvä.

Näen sinut tulevaisuudessa tumman miehen kanssa. Mies on pitkä ja komea. Ei mikään mallityyppi, mutta sellainen miehekäs ja hyvin käyttäytyvä. Ottaa lapsesi kuin omakseen. Olette hyvin onnellisia. Näen teidät yhdessä jossakin lämpimässä maassa, mahdollisesti lomailemassa. Lapsesi hymyilee.

Tämän miehen kanssa tulet viettämään lopun elämäsi.

Vierailija
17/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tarvitsee teitä tukipilareikseen elämänsä aikana ja sen te teette mielellänne. Hän nojaa teihin ja voi luottaa siihen, että takaatte hänelle turvaa. Näen hänen pärjäävän elämässään hyvin olosuhteisiin nähden (jotka eivät näkemäni mukaan ole hengenvaaralliset kuitenkaan). Hän on onnellinen ja se on tärkeintä! Näen hänelle rakkauttakin muultakin suunnalta kuin vanhemmiltaan :)

Näen teille perheenä paljon leppoisia päiviä tulevaisuudessa.

Vierailija
18/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pitkään vaivannut tämä asia koska minulla itselläni on ollut hyvin vahva tunne aina siitä että hänellä olisi minua kohtaan tunteita - muutakin kuin ystävyyttä.. vaikkakin olemme samaa sukupuolta.. huh. Mutta tunne on ollut niin vahva että en oikein ole tiennyt mitä asian kanssa tekisin.. enkä tiedä vieläkään.

Osaatko neuvoa mitä minun pitäisi tehdä, tai tuleeko tulevaisuudessa tapahtumaan jotain meidän välillämme?

Vierailija
19/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eistaan.

Näen, että välinne viilenevät jossain vaiheessa juuri siksi, että ette pysty tästä asiasta suoraan puhumaan, vaikka se askarruttaa kummankin mieltä. Tähän voit toki vielä itse vaikuttaa!

Ystävinä pysytte siis tulevaisuudessakin, mutta " liekki" sammuu.

Vierailija
20/46 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens tupakkalakkoni etenee?

Entäs isompi duuniprojektini?

H

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi