Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ok. täsä tehtävä

Vierailija
17.10.2007 |

täydennä:

_________ sojotti ahnaasti kohti omaa ________ . odotin jo ________ että saisin hänet ___________. Tätä _________ oli kestänt jo liian kauan. Vihdoin hän _________ ison _________ minun _______________.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täydennä:

__Raketti__ sojotti ahnaasti kohti omaa __Tähteään___ . Odotin jo liikaa__ että saisin hänet _luokseni_. Tätä _odotusta_ oli kestänyt jo liian kauan. Vihdoin hän __lähetti__ ison __raketin___ minun ___tähdelleni___.

Vierailija
2/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu sojotti ahnaasti kohti omaa napaa. odotin jo halukkaana että saisin hänet viereeni. Tätä himoa oli kestänt jo liian kauan. Vihdoin hän saapuu ison pyyhkeen ympäröimänä minun viereeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli sojotti ahnaasti kohti omaa napaani . Odotin jo tympääntyneenä että saisin hänet lähtemään. Tätä paskaa oli kestänyt jo liian kauan. Vihdoin hän pudottaa ison kiven minun hartioiltani.

Vierailija
4/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli sojotti ahnaasti kohti omaa suutani . odotin jo kuola valuen että saisin hänet suuhuni. Tätä halua oli kestänt jo liian kauan. Vihdoin hän työnsi ison kalunsa minun kosteaan, lämpimään suuhuni.

[/quote]

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Tehy_ sojotti ahnaasti kohti omaa _uhkaustaan_.

Odotin jo _irtisanoutuneena_, että saisin hänet _töihin_.

Tätä _palkkakuoppaa_ oli kestänyt jo liian kauan.

Vihdoin hän _lätkäisi_ ison _korotuksen_ minun _lomarahaani_.

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täydennä:

Haulikon piippu sojotti ahnaasti kohti omaa vaimoani . Odotin jo malttamattomasti että saisin hänet anelemaan armoa. Tätä pettämistä ja nöyryytystä oli kestänyt jo liian kauan. Vihdoin hän saisi ison muistutuksen minun rajallisesta anteeksiantokyvystäni.